Helt klart classic controll!!
Ssbb Kontroller
Vet inte, ska testa alla och se vilken som är skönast
Wii Remote.
Med Gamecube kontroll. Visste inte ens att det kommer fungera.
↗ till inläggetNej det visste inte jag heller :rolleyes:Med Gamecube kontroll. Visste inte ens att det kommer fungera.
↗ till inlägget↗ till inläggetNej det visste inte jag heller :rolleyes:Med Gamecube kontroll. Visste inte ens att det kommer fungera.
kolla under bilden till vänster
Tog alla då jag antagligen kommer använda alla.
Wii Remote och Nunchuck definitivt, det nya spelsättet.
Eller att bara ha Wii Remoten på sidan (;
↗ till inläggetWii Remote och Nunchuck definitivt, det nya spelsättet.
Eller att bara ha Wii Remoten på sidan (;
Jag tror jag ska spela med bara wii remote
jag ska spela men en NGC kontroll
blir not wiiremote ensam eller med nunchuck om jag skaffar det
HAr du inte nunchuk!!!!????? :o :o
↗ till inläggetHAr du inte nunchuk!!!!????? :o :o
nja alltså den var kvar hos han som jag köpte wiit begagnat av. men har hämtat den nu :) så jo det har jag
GC-kontroll. Den äger. Testat Remoten+Nunchuk en gång och endast Remoten en gång. Båda sög hårt. Remote+Nunchuk fungerar, men den är ändå inte vidare bra.
↗ till inläggetSynd.. Jag har inte GC kontrollGC-kontroll. Den äger. Testat Remoten+Nunchuk en gång och endast Remoten en gång. Båda sög hårt. Remote+Nunchuk fungerar, men den är ändå inte vidare bra.
man viftar nämligen inget med nunchuk och Wii romete när man spelar med de, men det finns ''skahe smash'' som gör att du skakar lätt på controllen när man gör smash attacken så tyvärr alla som hoppas på att slå med händerna går ej man måste bara sitta stilla även om du använder nunchuk+Wii remote!
Skulle tro att jag spelar med Wiimote och nunchck (staving fel jag vet)
↗ till inläggetAnnars kan dem nog inte vara så dyra, men spelar man ett par gånger med Remoten och Nunchuken tror jag man lär sig :)↗ till inläggetSynd.. Jag har inte GC kontrollGC-kontroll. Den äger. Testat Remoten+Nunchuk en gång och endast Remoten en gång. Båda sög hårt. Remote+Nunchuk fungerar, men den är ändå inte vidare bra.
↗ till inläggetAnnars kan dem nog inte vara så dyra, men spelar man ett par gånger med Remoten och Nunchuken tror jag man lär sig :)↗ till inläggetGC-kontroll. Den äger. Testat Remoten+Nunchuk en gång och endast Remoten en gång. Båda sög hårt. Remote+Nunchuk fungerar, men den är ändå inte vidare bra.
Synd.. Jag har inte GC kontroll
Ja men vet du hur mycket de kostar?