💬
Logga in
Fuska.se

Bra Serie

10 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Hejsan!

Jag söker efter någon bra serietidning(behöver inte vara tidning, går bra i bokform också) som har en bra handling som fortsätter i nästa serie o.s.v. Ungefär som manga, men jag gillar inte hur mangaböcker är gjorda, så därför undrar jag om det finns någon bra serie som är ritad/skriven på västerländskt sätt?

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hejsan!

Jag söker efter någon bra serietidning(behöver inte vara tidning, går bra i bokform också) som har en bra handling som fortsätter i nästa serie o.s.v. Ungefär som manga, men jag gillar inte hur mangaböcker är gjorda, så därför undrar jag om det finns någon bra serie som är ritad/skriven på västerländskt sätt?

Kalle Anka =]
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hejsan!

Kalle Anka =]

Kalle anka har ju inte direkt samma historia i varje tidning ;)

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hejsan!

Kalle Anka =]

Kalle anka har ju inte direkt samma historia i varje tidning ;)

Borde väl finnas några sådana i affärerna tyvärr kan ajg inga namn

Nivå 5 · Fuskare

Herman Hedning, helt klart ;)

Den är ingen sammanhängande serie, men den handlar om tre helt olika personer, vilka är 'huvudfotingar'. Den är byggd på otrolig sarkasm och våld.post-55168-1211833954_thumb.jpg

27 May 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #6

mm, nog är väl Herman hedning en bra tidning men snälla. Om ni inte vet någon serie med sammanhängande handling, så skriv inte tidningar såsom Herman hedning, Knasen, Hälge, Kalle Anka o.s.v. ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Pokemon, Spider man är typ några.

Det finns ju serier som handlar om samma sak hela tidningen ut, har sett många Pokemon tidningar, ja, om du gillar pokemon såklart.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #8

mm, då var det ju det här med att gilla pokemon ;). Har väl direkt inte jätte mycket emot pokemon men jag är långt ifrån ett pokemonfan. ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Conan Barbaren, riktigt bra serie.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #10

ska kolla upp serien du tipsade om Garone.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Den var väldigt svår att komma in i först, och jag rekommenderar dig att läsa det första avsnittet först. ( Blev en jäkligt massa 'först'. )

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in