💬
Logga in
Fuska.se

Halo 3, Live

15 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

JAg har köpt guld live och halo 3 men det jag undrar är måste man ladda ner massa stora patcher eller så som är mer än 51 mb för jag har ett minnneskort? Svara snabbt snälla!

Nivå 5 · Fuskare

Jag tror inte det, men köp en hårdisk istället, Mycket bättre än minneskort.

Nivå 5 · Fuskare

aa har hård disk man kan typ spara ut i oändligheten btw min kompis har mines kort han måste radera hela tiden(han har halo3 online)

Nivå 5 · Fuskare

Jag har hårdisk med 30 gig det räcker långt. en hårdisk kostar bara ca 1000 kr.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

Asså jag köpte precis halo 3 och det idag har inga mer pengar kan jag inte spela det online nu eller? :(

Nivå 5 · Fuskare

nej, Jag tror du måste ha hårdisk.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7
↗ till inlägget

nej, Jag tror du måste ha hårdisk.

fans j*vla skit onödigt köp, f*n bättre med gamla wii:et ju -.-

Och varför tror du jag inte kan köra utan hårddisk?

Senast ändrad:

31 May 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Du ska väl kunna köra fast du inte har hårddisk. Du kan ju testa och kolla om det funkar. Du måste ju inte aktivera ditt guld live som du köpt för att testa. När du aktiverar ditt konto som ett live konto så får du ju en gratis guld live månad.

1 Jun 2008
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Du ska väl kunna köra fast du inte har hårddisk. Du kan ju testa och kolla om det funkar. Du måste ju inte aktivera ditt guld live som du köpt för att testa. När du aktiverar ditt konto som ett live konto så får du ju en gratis guld live månad.

Jo fast jag bytte mitt wii mot detta xbox så dom har vell redan kört online

Det är ingen fara jag köper en hårdisk ska jag köpa extern eller sätta fast den. jag tror jag hittat en liten sak på xboxet man tar bort en grå sak sen så kan man koppla in jag tror det är hårdisken. va heter dom hårdiskarna som man sätter fast där. det är där uppe när du har ditt xbox stående

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Fråga i någon spel-affär. Men om du gör ett HELT NYTT konto på live så ska du få en gratismånad på köpet fast andra kört live på samma konsol.

Nivå 5 · Fuskare

aaa jag har precis köpt xbos360 (begangnat) och halo3 fick live gratis

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #12

Jag prövar

2 Jun 2008
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

Skit bra spel online funkar att spela :D men man behhöver hårddisk för typ alla fil saker tillexempel filmer och sånt ska köpa en intern hårddisk snart

Nivå 8 · Veteranfuskare

Funkar det med en vanlig extern hårddisk? Alltså en som man bara kopplar in genom USB. Löstagbar (?).

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Funkar det med en vanlig extern hårddisk? Alltså en som man bara kopplar in genom USB. Löstagbar (?).

Jo det måste du göra jue för det står "you must have a xbox 360 hard drive. mm jag ska köpa en extern på gameshop.se för 600kr. fast bara 5-6gb. HAr du inte Halo 3 eller ? Tyersö?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hade det förut, men sålde det. SP är inte nåt vidare kul på det & MP är j*vligt kul typ första månaden men sen tröttnar man på det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in