Jag har PvPat ganska länge nu, och har snart fullt Epic. :)
Bara trinkets kvar nu, men vilka ska jag välja?
Jag har PvPat ganska länge nu, och har snart fullt Epic. :)
Spelldmg trinketen, men rekommenderar den inte.
Vad är du för klass? Och vad ska du göra i PvE? Hur långt in i PvE?
Han är warlock, och ska troligen starta Kara.
↗ till inläggetHan är warlock, och ska troligen starta Kara.
... Hur visste du det? .__o
Jag läser tankar.
Brushaaaan, du tar Medallion of the alliance så klart fett skööön, archimonde style u know !
↗ till inläggetDen är nästan värdelös i PvE...Brushaaaan, du tar Medallion of the alliance så klart fett skööön, archimonde style u know !
↗ till inläggetSå säger du inte när du är fearad och håller på och springer in i en eld på Archimonde :D↗ till inläggetDen är nästan värdelös i PvE...Brushaaaan, du tar Medallion of the alliance så klart fett skööön, archimonde style u know !
↗ till inläggetSå säger du inte när du är fearad och håller på och springer in i en eld på Archimonde :D↗ till inläggetBrushaaaan, du tar Medallion of the alliance så klart fett skööön, archimonde style u know !
Den är nästan värdelös i PvE...
tja nf, du har rätt fett skön brushaaan, han vet inget len.
ok jag har iofs aldrig kört Archimonde men det finns ju bättre^^
Njaej på archimonde finns det inte :p
↗ till inläggetSka du starta i Karazhan med full PvP-gear? ;oJag har PvPat ganska länge nu, och har snart fullt Epic. :)
Man kan göra Karazhan i quest-greens, ( iallafall de första bossarna, och de andra också om hans guildkamrater har bra gear. ) så varför skulle man inte kunna börja med det i PvP gear?
↗ till inlägget↗ till inläggetSka du starta i Karazhan med full PvP-gear? ;oJag har PvPat ganska länge nu, och har snart fullt Epic. :)
Ja. :)
För att pvp gear knappt har nån mp5 och du skulle inte kunna spamma spells i 10 minuter som man måste göra ;p
Han är ju Warlock och har oändlig mana.
Sen när behöver en Warlock mp5?
Vad är MP5? XD
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in