Vet någon när Lost sesong 5 börjar?
Läängtaaar! :lol:
Den andra och tredje delen av avsnitt 12 ägde! :cool:
Vet någon när Lost sesong 5 börjar?
Läängtaaar! :lol:
Den andra och tredje delen av avsnitt 12 ägde! :cool:
Har den inte redan börjat..? Är inte säker då jag slutade titta efter de två första säsongerna.
Kommer väl i höst?
Brukar vara uppehåll under sommarn oftast bara väl?
Vad jag förstår det som, kommer sesong 5 visas år 2009!? :( :oLost Season 5 has been confirmed in an ABC press release [1].
Originally Season 5 was scheduled to air from February-May 2009, running without recaps for sixteen episodes. Due to the writer's strike at the end of 2007, it was announced that Season 5 will have seventeen episodes.
Det står "WAS scheduled". Det låter lite oklart för mig..
Om man får gå off topic, vilken sesong visas på svensk tv nu?
CLEAN AVATAR VITOM!!!!!! :D
:o är du också ett lost "fance"? de är jag med men iallafall är inte lost året runt??
↗ till inläggetTack! :D Idag visas sissta avsnittet(13/13) av sesong 4 på TV4.Om man får gå off topic, vilken sesong visas på svensk tv nu?
CLEAN AVATAR VITOM!!!!!! :D
↗ till inläggetTror att vi får vänta ett halvår till år 2009. :(:o är du också ett lost "fance"? de är jag med men iallafall är inte lost året runt??
Om sista går idag så lär vi få vänta minst ett halvår, Lost är ju kända för sina stora uppehåll. Enligt mig dåra -.- ...
hur lång tid tog det inte tills det kom efter sista uppehållet och då var det heros i mällan oxå!!!
Säsong 5 kommer sändas på hösten.
↗ till inläggetett halvår!!?? :cry: no det kan inte vara sant. hur ska det gå??↗ till inläggetTror att vi får vänta ett halvår till år 2009. :(:o är du också ett lost "fance"? de är jag med men iallafall är inte lost året runt??
Öj, vart f*n tog ön vägen i sista avsnittet, man fick bara se från the "outsiders" efter den försvann?
↗ till inläggetÖj, vart f*n tog ön vägen i sista avsnittet, man fick bara se från the "outsiders" efter den försvann?
nobody knows
Tänkte på dem som laddat hem från USA?
↗ till inläggetTänkte på dem som laddat hem från USA?
Detta var sesongens sissta avsnitt, det finns inga nya från USA än. :(
Antagligen kommer andra säsongen av Heroes komma till hösten, vi får nog vänta tills början av 2009 >.<
↗ till inläggetsäsongen kommer visas i USA på våren, tänk på att svenskar tar ett halvår att översätta till svenska.... så säsong 5 kommer komma på hösten år 2009.Vad jag förstår det som, kommer sesong 5 visas år 2009!? :( :oLost Season 5 has been confirmed in an ABC press release [1].
Originally Season 5 was scheduled to air from February-May 2009, running without recaps for sixteen episodes. Due to the writer's strike at the end of 2007, it was announced that Season 5 will have seventeen episodes.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in