💬
Logga in
Fuska.se

Expert På Guitar Hero 3 Legends Of Rock

81 svar · startad

Nivå 1 · Novis

Och jag som tycker det är svårt på hard (inte klarat en enda på hard, klarat som mest 16% på slow ride) :P

Haha, vad min bästis blev sur när jag klarade lou på medium på mitt GH3 till wii.

Hon har haft GH3 sen jul och har inte klarat lou på medium men jag klarade det i söndags och vi fick det i torsdags (hade aldrig spelat innan dess). Hon är mycket bättre än mig men jag hade nog tur som klara lou på första försöket :lol:

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Och jag som tycker det är svårt på hard (inte klarat en enda på hard, klarat som mest 16% på slow ride) :P

Haha, vad min bästis blev sur när jag klarade lou på medium på mitt GH3 till wii.

Hon har haft GH3 sen jul och har inte klarat lou på medium men jag klarade det i söndags och vi fick det i torsdags (hade aldrig spelat innan dess). Hon är mycket bättre än mig men jag hade nog tur som klara lou på första försöket :lol:

lol :lol:

ja har haft spele i lite midre än en månad nu :o men ja e rätt bra =D men ja sitter fast på paint it black på expert =/

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

nån föresten som har nått tips på raining blood på hard? :o de e den nda ja inte har klarat på hard career :mellow:

raining blood är f*n svårare än ttfaf <.<

Nivå 6 · Fuskare

Bump? Men jaja jag har klarat 21 låtar på expert. Men spelar inte det längre nu..

Nivå 8 · Veteranfuskare

vfr inte? :o de äger ju =D

13 Jun 2008
Nivå 6 · Fuskare

Jag har tröttnat. Kommer inte längre än så hur jag en försöker.

Nivå 5 · Fuskare

20 stycken totalt nu :D

Nivå 5 · Fuskare

JAg är uppe i ca 10 klarade på expert, vissa låtar är jättelätta :D medans några är omöjliga :angry:

Nivå 8 · Veteranfuskare

ja förstår dej =/ a sitter ju fast på paint it black på expert, ja blir trött i fingrarna som börjar gå långsammare =(

Nivå 5 · Fuskare

Lite off-topic men eftersom det är om gh3 kan jag fråga ändå..

Kan man köra online på wii-versionen? Jag och en kompis undrade det idag när vi såg det billigt i en affär.. (har till ps2)

On-topic: har inte klarat någon expertlåt

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Lite off-topic men eftersom det är om gh3 kan jag fråga ändå..

Kan man köra online på wii-versionen? Jag och en kompis undrade det idag när vi såg det billigt i en affär.. (har till ps2)

On-topic: har inte klarat någon expertlåt

Ja det kan man ju via wifi. Det kan du titta på fodralet om wifi märket är med.
Nivå 8 · Veteranfuskare

ja kör online varje gång ja spelar gh3 sen i förrgår då ja fick igång internettet på mitt wii :)

Nivå 7 · Fuskare

har nästan klarat hela expert fast jag kör på 360, brukar vinna när jag kör dragonforce pro face-off expert online.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

ja förstår dej =/ a sitter ju fast på paint it black på expert, ja blir trött i fingrarna som börjar gå långsammare =(

Ja själv sitter jag fast på: rock you like a hurricane och Holiday in cambodia på expert.
Nivå 3 · Lärling

jag har typ klarat 10 låtar nu på expert

15 Jun 2008
Nivå 1 · Novis

ja, jag kör på expert. :)

Min favoritlåt är Impulse, klarade den nyss på fem stjärnor.

16 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare

Klarat ungefär 12-15 låtar på Expert, fast till PS3.

Nivå 3 · Lärling

är i 5:e gruppen,

17 Jun 2008
Nivå 1 · Novis

Ja har klarat typ 20 låtar på expert.

XD

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Ja har klarat typ 20 låtar på expert.

XD

Som jag.

Vill du vara med i diskussionen?