Jo det är så när jag ska ladda ner warrock med utorrent så går det upp till dagar och så när spelar spel, är inne på internet och sånt. Varför är det så? Vet nån hur jag ska göra för det ska gå upp och jag ska kunna vara inne på saker samtidigt?
Hjälp Mig Med Utorrent
§3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter.
Du bryter mot dom reglerna som sagt.
Varför måste du använda torrent? kan du inte ladda ner filen från deras hemsida?
Tar så lång tid.
PS: Warrock är laglit att ladda ner annars skulle ingen som hade det lyda lagen.
Om warrock hade kostat skulle det säljas men gör det det, nej för det är ett ladda ner spel.
Desajn: Allt som laddas ner med torrents behöver inte vara olagligt, och i det här fallet är det inte det eftersom Warrock är gratis.
Det kanske inte finns någon som seedar torrenten?
Jag tar utorrent som ett fildelningsprogam. Även om warrock nu är helt lagligt. Dessutom används utorrent mer att ladda ned olagliga filer än lagliga filer.
↗ till inläggetJag tar utorrent som ett fildelningsprogam. Även om warrock nu är helt lagligt. Dessutom används utorrent mer att ladda ned olagliga filer än lagliga filer.
Men torrents är ett utomordentligt sätt att distribuera lagliga filer.
Ok. Men hur som hälst är spelet klart nu.
Bara spelet är normalt så.
↗ till inläggetBara spelet är normalt så.
Normalt??? Hur kan ett spel va onormalt.