hej kan ni säga va man ska göra fråån början fattar inte
Hjälp
Asså, eftersom du skapade den här tråden förmodar jag att du inte kan läsa engelska och då är det ingen idé att spela.
ONT: Det finns nåt som heter guide/tut. i spelet du kanske ska ta och läsa den till och börja med.
jo jag fattar fast bara lite men när man ska gå till det dära internet då fattar jag inte
Kan du engelska? om du inte kan det så kan jag nog säga att det är ingen nytta att ens försöka
och du kanske fattar att jag inte kan läsa så mycket engelska jag ska bara börja 4:an
Jag kunde engelska i ettan..Men då får du väl vänta tills du kna engelska för slavehack är omöjligt utan att kunna läsa engelska
ne..slave hackfunkar inte nu slutar väll
↗ till inläggetJag kunde engelska i ettan..Men då får du väl vänta tills du kna engelska för slavehack är omöjligt utan att kunna läsa engelska
hahah! samma :lol:
Vi började med engelska i 3:an..
↗ till inläggetoch jag i femman, så vadå? jag kunde det ändå i ettanVi började med engelska i 3:an..
Det skulle vara en stor skillnad om du inte visste hur man gjorde om inte tutorial:en fanns..
Men nu när den finns så ska det ju inte vara så svårt, ja man ska kunna engelska. ^^