WII FTW =D
Har Du Tp Till Gc Eller Wii?
Wii leder stort nu har med Zelda till Wii men det är jävligt lätt jag klarade der på 18 timmar
tänker köpa det till wii ^^ eller låna
Jag hade det till Gamecube men jag hade hellre velat ha det till till wii, men har ingen :(
Har till GCN, spelat till Wii dock, bättre på kuben.
eller hur på wiin behöver man bara hoppa till höger till vänster till höger osv har till gc och är bättre men wii sålde mer
hela 75% av spelen som köptes under första veckan var twilight princes! ;)
Har det till gamecube
nu är det 23 som har till wii och 8 till game cube wii leder stort!
Båda finns inte som altenativ O.o
hur som hällst, jag har till både gc och wii
Men jag röstar på gc eftersom den ligger sämst till :P
På vilket sätt är GCN verisionen bättre än wii verisionen? Det är samma spel, bara det att wii verisionen är spegelvänd??
Har det på Wii.
↗ till inläggetTror det är samma version.På vilket sätt är GCN verisionen bättre än wii verisionen? Det är samma spel, bara det att wii verisionen är spegelvänd??
↗ till inläggetPå vilket sätt är GCN verisionen bättre än wii verisionen? Det är samma spel, bara det att wii verisionen är spegelvänd??
Vadå spegelvänd? seriöst :S`?
↗ till inläggetLink har alltid varit vänsterhänt och Twilight var tänkt att göras till GCN.↗ till inläggetPå vilket sätt är GCN verisionen bättre än wii verisionen? Det är samma spel, bara det att wii verisionen är spegelvänd??
Men när man valda att göra Wii-kontrollen, så spegelvände man spelet så att Link skulle bli högerhänt, med tanke på att majoriteten av alla människor är högerhänta. Därav att han skakar hand med sin vänstra hand i Wii verisionen. :P
wii vad det va kul.
↗ till inläggetLink har alltid varit vänsterhänt och Twilight var tänkt att göras till GCN.↗ till inläggetPå vilket sätt är GCN verisionen bättre än wii verisionen? Det är samma spel, bara det att wii verisionen är spegelvänd??
Men när man valda att göra Wii-kontrollen, så spegelvände man spelet så att Link skulle bli högerhänt, med tanke på att majoriteten av alla människor är högerhänta. Därav att han skakar hand med sin vänstra hand i Wii verisionen. :P
Aha men det kan jag hålla med om ändå att det känns bättre :P För känns konstigt att vifta om han svänger med andra handen. Jag som då är högerhänt! Fast det borde vara en inställningssak då :P Annars är det diskriminering ^^
Jag har Zelda till både GC och Wii. Men jag röstar på Wii. Grymt roligt överhuvudtaget, vilken spelarkänsla i det man är liksom ett med spelet så att säga. :) :D
Gamecuben först. Mycket roligare. (röstade)
Sen köpte jag den till wii. Tråkigt, Trodde inte wii-remoten skulle vara så simpel.
till gc hade inte wii när TP kom ut
Har den till GameCube.
Anledning: Jag hade inte Wii när jag fick det.
Men snart ska jag köpa det till Wii. ^^
Wii är sjukt mycket roligare! Man missar en massa roliga detaljer om man spelar på GC! :gitarr: