Kommer lugnt skaffa Rock Band, GH4 är mest en kopia av Rock Band enligt mig.
Vilket ska du skaffa?
Ni kan även prata om spelen här.
Kommer lugnt skaffa Rock Band, GH4 är mest en kopia av Rock Band enligt mig.
Vilket ska du skaffa?
Ni kan även prata om spelen här.
det är konstigt att det kommer att heta guitar hero fortfarande, även fast det kommer finnas trummor och sånt :S
jag kommer skaffa rockband, bara för att de har oasis-låtar :P
Själv tycker jag att GH4 verkar roligare, bättre liksom. Men sen så har jag aldrig spelat något av det heller, såklart. :P Men jag tror inte jag ska köpa något av dem...
Guitar hero
Här är länken till Rock band's hemsida: Klicka här
Här är länken till Guitar Hero's hemsida: Klicka här
↗ till inläggetKan du länka till Guitar Heros hemsida också?Här är länken till Rock band's hemsida: Klicka här
Jag tror GH4
↗ till inlägget↗ till inläggetKan du länka till Guitar Heros hemsida också?Här är länken till Rock band's hemsida: Klicka här
Google... :visslar:
Det finns just nu ingen sida för bara GH4, men klicka här om du vill se på instrumenten.
Klicka här om du vill se andras GH3-score och annat.
Rock Band, men GH4 har "verkligare" trummor.
HaHA jag drömde inatt att jag hade rockband.. jag vill ha rockband så mycket!!
Haha ojdå då måste man verkligen längta :P om man drömmer så
ja skulle tagit den med bäst musik på. fast ja tycker guitar hero är skönare att spela på än rock band,
Jag har redan rockband + GH3 + GH2 , så jag tror mest att GH4 kommer locka mina smaklökar. Dels tror jag att Gh4 kommer bli ungefär som GH3 , bara att det är lite nya låtar och lite nya funktioner i spelet. Så det är nog ingen som blir förvånad.
ThaNooB om du inte tror på att jag har rockband kolla då bdb @ jaqobvmo ! jag sitter precis jämte trummorna på rockband , naab!
Jaja, och jag har GH5.
helst rock baand,men kanske båda?
Rockband är säkert 100% bättre än guitar hero 4!!
↗ till inläggetRockband är säkert 100% bättre än guitar hero 4!!
Vet du väl inte??? :angry:
de e sant att GH4 e wannabe rockband men dom har 5 trummer istället för rockbands 4 så det kommer nog bli mkt bättre. RHCPs trummis(vet inte vad han heter) testade GH4 trummer och sade att man kunde spela som i verkligheten men dvs om man har känslan....
Jag kör vidare på Guitar Hero. Har ni inte sett Rock bands "noter"? Hallå.... :lol:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in