Jo, det är så att jag ska träna lite mer runecrafting nu för min kompis Wc Noob155's kompis hade 91 eller 94 rc kommer inte ihåg och kunde göra 2 nature runes.. och han tjänade 70m i veckan så jag tänkte men omg.. Då ska jag bli hög rc..
Och snart kan jag crafta nature runes. Så jag behöver lite hjälp med abyssal stället.
Jag har gjort miniquestet och jag har varit där en gång men hann inte riktigt se mig omkring innan jag blev dödad lätt som en plätt för alla dom där.. Så jag undrar om någon har något tips om hur jag ska göra när jag kommer till abyssal, och vad jag behöver..
Jag har ancient så home tele är edgeville men jag gör knappast 28 nats i halvtimmen så jag antar att jag ska ta amulet of glory, men då måste jag till Heroe's guild och göra den charged. Fast jag kan ju sticka till GE.. tar genvägen säljer amulet of glory och köper en amulet of glory(4), så kan jag göra men min armour ska nog se ut såhär:
Boots of lightness
Spotted cape
Ring of life
Kanske prayer potion(beror på hur mycket pengar jag har för tillfället)
Amulet of glory
28 Pure Ess
Och hur ska jag göra för att komma till typ altaren? Man behövde ju typ göra något, andvända skills eller något.. typ mining/thieveing/agility eller vad det nu var..
Tacksam för svar. :)