Då en del moderatorer har försvunnit så har jag fixat den här tråden för att få lite tips på eventuella nya moderatorer. En person som föreslås som moderator bör ha varit medlem minst 2 år.
Förslag På Nya Moderator?
Hm, det är ganska svårt att se vilka som skulle passa, fast jag skulle nog föreslå Raptomex, medlem sen januari 2007.
Ta någon riktigt kåt jävel som sitter och whinar på alla andra mods om att dom är slappa hela tiden.
Finns massor i Fuska.se-forumet :)
För att vara helt ärlig så tycker jag att det är mest fjöntar på fuska.se just nu, så jag vet inte. Jag ska kolla runt lite och se ifall jag finner någon intressant (som är seriös).
[EDIT] Minns att jag tyckte att Hummerpojken skrev vettiga inlägg förr, kommer dock inte ihåg när eller om han fortfarande gör det.
epaaj har hoppat av nu då han inte känt att han haft tillräckligt med tid... Ska kika lite på moderatorer under nästa vecka och då även kolla närmare på förslagen i denna tråd.
Ozoon är ju en ganska bra kandidat annars, han brukar vara i mIRCen med, schysst grabb. Han har vart medlem många år med.
↗ till inläggetJo, jag tänkte precis skriva något liknande ;)Ozoon är ju en ganska bra kandidat annars, han brukar vara i mIRCen med, schysst grabb. Han har vart medlem många år med.
F.ö. så nickar han Gutfucker i chatten.
Jag tror inte han vill vara mod, men han ar en bra kandidat.
Jo, det är sant, men är ens Ozoon så aktiv?
Håller även lite med Nafrali, Hummerpojken är ganska vettig, håller även med att det inte finns så många vettiga just nu :P
admin, kan det vara någon med varningar?
Förmodligen, jag har ju haft en varning innan och Slasktratt hade 4 varningar när han blev mod.
↗ till inläggetHan är ganska aktiv, dock hänger han mest i Grafik och programmeringsdelen samt datordelen :PJo, det är sant, men är ens Ozoon så aktiv?
Håller även lite med Nafrali, Hummerpojken är ganska vettig, håller även med att det inte finns så många vettiga just nu :P
admin, kan det vara någon med varningar?
Ni kan ju kolla med Zwailon, fragan ar hur pass aktiv han ar.
Mina nomineringar blir dessa 2.
Ozoon
Hummerpojken
Dessa är jag ganska säker på att de skulle kunna klara av det.
Hur går det med nya moderatorer?
Det går segt, skall gå tag i det så snart jag är klar med allt annat jag håller på med. Förhoppningsvis innan slutet av månaden.
Tänkte bara bumpa lite och fråga, blir det nya moderatorer? Har varit lite på senaste tid att fusk har lagts på hög, jag försöker ta så mycket jag orkar, går på högskolan sedan hösten så har mindre tid, gör så mycket jag kan :) Jag vet ju inte statistik men det kanske behövs någon mer?