alien: colonial marines!!
Vilket Spel Längtar Du Mest Till Nu?
jag längtar inte till nått spel just nu, längtar efter mitt 360 som ligger inne på lagning :) dålig början på sommarlovet hehe.. men jag har ganska kul me mitt gamecube som tar xboxets plats ett tag... men lite orolig för att mina spel snart tar slut hehe va ska jag gö då!? xD
Aha, verkar som Guitar Hero 4 också kommer ut. Då är det defenitivt ett spel jag skall försöka köpa. Eftersom jag gillar GH spelen så. Och efter succén med 3:an så förväntar jag mig ett väldigt bra spel.
Resident Evil 5.
Left 4 dead
Fallout 3
↗ till inläggetJa som Rubriken lyder. Nu i sommar och häst släpps Väldigt Många Nya spel. Var och en med stora Förväntningar på sig. Så nu är Frågan Vilket Spel längtar du till ? Själv så längtar jag Fruktansvärt mycket till Fallout 3.
fallout 3 verkar va bra. ja längtar ja till resident evil 5 och left 4 dead
↗ till inlägget↗ till inläggetJa som Rubriken lyder. Nu i sommar och häst släpps Väldigt Många Nya spel. Var och en med stora Förväntningar på sig. Så nu är Frågan Vilket Spel längtar du till ? Själv så längtar jag Fruktansvärt mycket till Fallout 3.
erkänn att ni har läst beta-testerna och recensionerna i Gamereactor ;)
↗ till inläggetVet men är inte Fallout ett helt annat slags spel än Elder Scrolls? :S↗ till inläggetSkulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/
Fallout 3 skapas ju av skaparna av Oblivion så det kanske kommer bli någolunda likt i sättet att spela :D
Tyckte att Morrowind var bättre än Oblivion så menade att jag hoppas att nästa spel är mer likt det, allt var så förenklat i oblivion.
Just nu är det ju BF:BC & The Bourne Conspiracy som är bokade och klara. The Bourne Conspiracy är ännu ett spel jag bokat med hjälp av ett specialerbjudande från EbGames, älskar deras erbjudanden.
Fallout 3 och Mafia 2 :D
↗ till inlägget↗ till inläggetJa som Rubriken lyder. Nu i sommar och häst släpps Väldigt Många Nya spel. Var och en med stora Förväntningar på sig. Så nu är Frågan Vilket Spel längtar du till ? Själv så längtar jag Fruktansvärt mycket till Fallout 3.
Jag hörde att RE5 kommer floppa. :/
jag längtar till Resident Evil 5 kommer.
Enda spelet jag längtar till och planerar att köpa är ju Guitar Hero: World Tour (4).
↗ till inläggetEnda spelet jag längtar till och planerar att köpa är ju Guitar Hero: World Tour (4).
Guitar hero World tour är samma som Gh 4 va?
Japp.
↗ till inläggetVet men är inte Fallout ett helt annat slags spel än Elder Scrolls? :S↗ till inläggetSkulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/
Fallout 3 skapas ju av skaparna av Oblivion så det kanske kommer bli någolunda likt i sättet att spela :D
Tyckte att Morrowind var bättre än Oblivion så menade att jag hoppas att nästa spel är mer likt det, allt var så förenklat i oblivion.
mm morrowind var bättre (men oblivion är kul med) men har inte hört om nåt sånt så det blir gh4 fable2 och expansionerna till GTA 4... (och diablo 3 men det är ju inte till 360)
↗ till inlägget↗ till inläggetSkulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/
Vet men är inte Fallout ett helt annat slags spel än Elder Scrolls? :S
mm morrowind var bättre (men oblivion är kul med) men har inte hört om nåt sånt så det blir gh4 fable2 och expansionerna till GTA 4... (och diablo 3 men det är ju inte till 360)
dom borde göra om morrowind :lol: bättre grafik och lite mer quests och skit :)
↗ till inlägget↗ till inläggetSkulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/
ja och med dom raserna som finns på oblivion :P
ja och med dom raserna som finns på oblivion :P
Ja man kan nog med säkerhet säga att ett till spel kommer komma ut i " The elder scrolls " Serien. :D