Tjena alla med wotlk till wow wrath of the lish king...kan man bara gör en deatknight el´ler kan man ha 100 stycken måste man ha en gubbe över lvl 55 för att göra en deth knigt? för jag har en lvl 55 rogue och kan man göra en horde deth knight för min är alliance och kan man göra en på en annan server om man har en lvl 55 på emerald dream?
Den Nya Wow Death Knight
↗ till inläggetWOTLK har inte ens kommit ut än..Tjena alla med wotlk till wow wrath of the lish king...kan man bara gör en deatknight el´ler kan man ha 100 stycken måste man ha en gubbe över lvl 55 för att göra en deth knigt? för jag har en lvl 55 rogue och kan man göra en horde deth knight för min är alliance och kan man göra en på en annan server om man har en lvl 55 på emerald dream?
Du måste vara lvl 80 och göra en lång quest chain för att kunna vara Death knight. Det är vad jag har läast iaf. Lvl 80 kan du bli när du har köpt WOTLK, vilket kmr ut i slutet på sommaren skulle jag kunna tro.
Det räcker att du har en karaktär över leveln 55, då kan du göra hur många death knights du vill. dock bara en death knight per server.
↗ till inläggetHan menar alphan..↗ till inläggetWOTLK har inte ens kommit ut än..Tjena alla med wotlk till wow wrath of the lish king...kan man bara gör en deatknight el´ler kan man ha 100 stycken måste man ha en gubbe över lvl 55 för att göra en deth knigt? för jag har en lvl 55 rogue och kan man göra en horde deth knight för min är alliance och kan man göra en på en annan server om man har en lvl 55 på emerald dream?
Du måste vara lvl 80 och göra en lång quest chain för att kunna vara Death knight. Det är vad jag har läast iaf. Lvl 80 kan du bli när du har köpt WOTLK, vilket kmr ut i slutet på sommaren skulle jag kunna tro.
ok men om man gör en på varje server så behöver väl man inte ha en ny lvl 55 på den servern isåfall om man inte behöver det ska jag gå över till en pvp server och ni va väldigt snabba på att skriva tack det tog bara typ en kvart så fick jag alla svar tack för allt :lol: MVH Lukas
här komem ren fråga till vet ni nån anning om när det nya wow kommer eller kan gissa till nåt bra :medieval:
Troligen November nån gång
NOWEBER! <_< <_< jäklar vad lång tid fast det e ju ändå inte säkert kom med fler gissningar
↗ till inlägget↗ till inläggetWOTLK har inte ens kommit ut än..Tjena alla med wotlk till wow wrath of the lish king...kan man bara gör en deatknight el´ler kan man ha 100 stycken måste man ha en gubbe över lvl 55 för att göra en deth knigt? för jag har en lvl 55 rogue och kan man göra en horde deth knight för min är alliance och kan man göra en på en annan server om man har en lvl 55 på emerald dream?
Nej, det är fastställt att man inte kommer att behöva göra en questchain för att låsa upp Dk. Man behöver heller inte vara lvl 80, bara 55. Btw så kommer Wotlk i November som tidigast, men kan även skjutas upp igen.
↗ till inläggetNej, novemberNOWEBER! <_< <_< jäklar vad lång tid fast det e ju ändå inte säkert kom med fler gissningar
jag skulle gissa nån gång i januari nästa år, thats blizzard =P
vänta dig inget tidigare
wow-europes info om death knights
söker du lite på gewgle kan du lätt hitta mer insider info
JAnUARI NÄSTA ÅR!! <_< <_< <_< <_< <_<
Vad är Ally's Death Knight? God Knight?
↗ till inläggetNej, det är så att Death Knight inte är allierade med varken horde eller ally, men horde och alliance försöker få över Death Knights till sin sida. :student:Vad är Ally's Death Knight? God Knight?
Som du kanske vet så var Arthas först en Human Paladin som drog upp det mäktiga svärdet "Frostmourne" ur en sten, men svärdet var förbannat så han blev en "Death Knight" och senare blev han "Lich King". (Lite kort förklaring vad jag hört iaf, rätta mig om jag har fel :lol: )
Så båda sidorna kan vara Death Knight :)
Aha så alla kan ha Death Knight? Lite som Goblins, är på båda sidorna
↗ till inläggetAha så alla kan ha Death Knight? Lite som Goblins, är på båda sidorna
Aa alla kan va Death Knight (Kan fortfarande inte tänka mig en gnome death knight med rosa hår O.o)
↗ till inläggetlawl x)↗ till inläggetAha så alla kan ha Death Knight? Lite som Goblins, är på båda sidorna
Aa alla kan va Death Knight (Kan fortfarande inte tänka mig en gnome death knight med rosa hår O.o)
Jag kan inte lira alphan.. har nån en guide till hur man startar och kör skiten? :)
Är ni borta eller?
Blizzard släpper inte WOTLK i Januari, dem har redan fått i sig av en stor konkurrent som Age of Conan, Höst skulle jag tro.
↗ till inläggetAha så alla kan ha Death Knight? Lite som Goblins, är på båda sidorna
Nja, goblins är ju en Neutral Ras, sånna finns det många av.
Att bli en Death Knight handlar ju om att du dog och sedan uppstog som "Dödens Riddare".
↗ till inläggetLåter lite som Ghost Rider ;)↗ till inläggetAha så alla kan ha Death Knight? Lite som Goblins, är på båda sidorna
Nja, goblins är ju en Neutral Ras, sånna finns det många av.
Att bli en Death Knight handlar ju om att du dog och sedan uppstog som "Dödens Riddare".
btw, jag har för mig att Arthas var kungens son också >_> (thats hewy for lich king)
Kommer nya raser ut??