tja undrar om det är nån som vet nåt om den nya funktionen som skulle komma till gta 4 live, det som gör att man ska kunna vara inne flera tusen spelare i samma värld och göra saker tsm som att bilda gäng ochsånt?
nån som vet när den ska komma???
tja undrar om det är nån som vet nåt om den nya funktionen som skulle komma till gta 4 live, det som gör att man ska kunna vara inne flera tusen spelare i samma värld och göra saker tsm som att bilda gäng ochsånt?
↗ till inläggettja undrar om det är nån som vet nåt om den nya funktionen som skulle komma till gta 4 live, det som gör att man ska kunna vara inne flera tusen spelare i samma värld och göra saker tsm som att bilda gäng ochsånt?
Nej, Men det låter coolt, Enda funktionen jag vet är Den biljakten.
↗ till inläggettja undrar om det är nån som vet nåt om den nya funktionen som skulle komma till gta 4 live, det som gör att man ska kunna vara inne flera tusen spelare i samma värld och göra saker tsm som att bilda gäng ochsånt?
ge mig källa tack.
annrs tror jag inte på dig
↗ till inläggetska se om jag hittar den, de tvar några veckor sen.↗ till inläggettja undrar om det är nån som vet nåt om den nya funktionen som skulle komma till gta 4 live, det som gör att man ska kunna vara inne flera tusen spelare i samma värld och göra saker tsm som att bilda gäng ochsånt?
ge mig källa tack.
kan tyvär inte hitta den men tror jag läste det på www.gameplayer.se
har inte hört om det fören nu så jag vet inte vad jag ska tro... men det vore coolt
↗ till inläggettyckt ejag oxå när jag läste det, men det komme rla upp nåt om det snart hoppas jag.har inte hört om det fören nu så jag vet inte vad jag ska tro... men det vore coolt
fy f*n va roligt!!! :D :lol: :gitarr: :thanks:
jag tvivlar verkligen på detta, men skulle absolut tycka det va coolt.
men asså har läst det nån stans men kommer inte ihåg vart ska leta igen
Menar du expansionen som kommer i November (exlusiv till Xbox 360)? Expansionen .
kan vara det, emn de avslöjar det ju inte men jag lovar jag har läst det någon stans tänk om det var hemligt :D
när man läser om det så står det ju att man bara kan vara 16 som max online så du kan det ju inte bli så fullt med anndra som man först tänkte sig men det skulle ändå va coolt, och så tycker jag att det var dåligt att man inte kan vi 2 på samma konsol som på san andreas...
↗ till inläggetatt man kan bara vara 16 det e la i nuläget när man typ kör death match elelr nåt, men nui pratar vi om att man e nnågra tusen spelare i samma värld och det bara fortsätter att gå vidare och slutar inte när man har dödat och fått massa poäng.när man läser om det så står det ju att man bara kan vara 16 som max online så du kan det ju inte bli så fullt med anndra som man först tänkte sig men det skulle ändå va coolt, och så tycker jag att det var dåligt att man inte kan vi 2 på samma konsol som på san andreas...
↗ till inlägget↗ till inläggettja undrar om det är nån som vet nåt om den nya funktionen som skulle komma till gta 4 live, det som gör att man ska kunna vara inne flera tusen spelare i samma värld och göra saker tsm som att bilda gäng ochsånt?
ge mig källa tack.
Jag läste det på Gamereactor.se
ok kan du länka?
Jag läste om det, Det stog i nya Gamereacor. en liten ruta på sida 3 eller 5
Vilket nummer?
f*n va coolt.de e i gamereactor B)
↗ till inläggetVilket nummer?
I nr 58, Så här stog det.
" Det sägs att Rockstar redan arbetar på nästa del i Grand theft auto serien som kommer bli helt annorlunda än tidigare delar. Tanken är nämligen att det ska bli ett onlinespel med tusentals seplare som springer omkring i samma stad begår brott, Utför uppdrag, Och bildar gäng "
Då är det ju ett nytt spel som säkert kommer ha månaskostnad, det är vad jag förstår av den texten. Då måste man säkert betala 600:- förspelet, sen typ 100:- i månaden för Xbox Live och sen vill de som gjort Gta-spelet ha pengar för att hålla serverna uppe och så.
600:- för spelet och sen 200:- i månade? Nej, tack.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in