💬
Logga in
Fuska.se

Runescape

34 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Laggar till er för att er data suger

9/10 till betan

7/10 Till normala ( dom har fixat lite )

7/10 Bra spel

0/10 Skitspel

Spelkänsla 10/10

2 Jul 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Laggar till er för att er data suger

9/10 till betan

7/10 Till normala ( dom har fixat lite )

7/10 Bra spel

0/10 Skitspel

Spelkänsla 10/10

Laggar inte längre men min lilla lap top klarar inte betan :(

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har spelat Runescape förut med har slutat för länge sen. Tycker Runescape bara är skit.

+ Stor karta

+ Många quest

+ ?

- Dålig grafik

- Tråkigt

- Dyrt

:ph34r:

Hur får du det till många quests och stor karta? Själv hittar man överallt och det var ändå flera år sedan jag spelade. Jag har dessutom gjort alla free quests. Det var inte så många.

3 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har spelat Runescape förut med har slutat för länge sen. Tycker Runescape bara är skit.

+ Stor karta

+ Många quest

+ ?

- Dålig grafik

- Tråkigt

- Dyrt

:ph34r:

Hur får du det till många quests och stor karta? Själv hittar man överallt och det var ändå flera år sedan jag spelade. Jag har dessutom gjort alla free quests. Det var inte så många.

nej men member har skit stor karta och skit många quests och det kommer fler hela tiden
Nivå 6 · Fuskare

Suck. Varför ska alla bli barnsliga "runescape suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :verymad: :verymad: :verymad: :verymad: :verymad:" trådar som 7- åringar brukar göra? Jaja...

Runescape har väl inte världens bästa grafik, men den duger att spela på. Spelet är mycket underhållande, det finns mycket saker och göra och man är aldrig rastlös. Det finns många skills, och många monster i olika levlar att döda... Musiken är bra utformad, alltid passande musik... Säkerheten är mycket god, man behöver vara en riktig idiot för att bli av med sitt acc eller bli scammad inom spelet... Slutsats: Runescape är ett bra spel som hela tiden utvecklas och blir bättre. Total 8½/10 enligt min åsikt.

4 Jul 2008

Hade en egen gubbe förut (level. 51) men sen var det nån som kom och sa att jag var dålig och försökte lura av mig gubben och sen sa han Fuck you. Och då sa ju också det och anmälde honom och likadant gjorde han...

anmälde mig och det sluta med att min gubbe blev avstängd.

En månad senare så gör jag och en annan kille en gubbe när han blev i level 31 så blev vi member... knappt en månad senare så slutar jag och den andra.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Hade en egen gubbe förut (level. 51) men sen var det nån som kom och sa att jag var dålig och försökte lura av mig gubben och sen sa han Fuck you. Och då sa ju också det och anmälde honom och likadant gjorde han...

En månad senare så gör jag och en annan kille en gubbe när han blev i level 31 så blev vi member... knappt en månad senare så slutar jag och den andra.

Ja det e din åsikt att Runescape suger men det är ett av världens populäraste mmorpg spel
Nivå 7 · Fuskare

bara skit

7 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

runescape äger :)

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja det e din åsikt att Runescape suger men det är ett av världens populäraste mmorpg spel

Dom har iaf. kommer inte ihåg om det var 90 eller 130m registrerade accounts..Fast några tusen är nog pure :P

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Dom har iaf. kommer inte ihåg om det var 90 eller 130m registrerade accounts..Fast några tusen är nog pure :P

Hehe, 32 mille annars, men endast 5 mille aktiva.

Nivå 0 · Nykomling

det finnas inte alls 50 miljoner quests för member lol :P

8 Jul 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

det finnas inte alls 50 miljoner quests för member lol :P

:o Vem sa det? :S

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det går att spela. Det var roligare förr i tiden. ( Spelar inte längre. )

10 Jul 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det går att spela. Det var roligare förr i tiden. ( Spelar inte längre. )

Det e bara för The Jumpers fanns då ju ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in