hej det är så att jag har 1396 gp och jag har väldigt svårt att välja mellan vilka armour jag ska välja?
iron eller bronze=S
hej det är så att jag har 1396 gp och jag har väldigt svårt att välja mellan vilka armour jag ska välja?
iron eller bronze=S
du ska vällja iron såklart det full iron kostar ca 700 gp
Bronze ofc, den e så mycket skönare x)
↗ till inläggeteeeeeeem det är det sämsta man kan ha man ska ha ironBronze ofc, den e så mycket skönare x)
↗ till inlägget↗ till inläggeteeeeeeem det är det sämsta man kan ha man ska ha ironBronze ofc, den e så mycket skönare x)
Tror du jag bryr mig om att det är det sämsta? Man kan lika gärna gå utan armor som att gå med bronze och iron, men om man ska ha någon av dem tycker jag Bronze för den e coolare.
spara till något bättre istället.
Spara och satsa mest på skillsen attack och strength.
varför skulle jag:S
Spara pengarna. Du kan köpa något mycket bättre när du blir högre STR, ATK, DEF lvl. När du är i lvl 30 kan du ju köpa Full Addy. :)
f*n vad ni ska vara buttra då, ---> BRONZE <---
↗ till inläggetgillar rs tjejer bronze:S?för jag vill bli ihop med en lvl 5f*n vad ni ska vara buttra då, ---> BRONZE <---
↗ till inlägget... Det är väll ingen dejting sajt???↗ till inläggetgillar rs tjejer bronze:S?för jag vill bli ihop med en lvl 5f*n vad ni ska vara buttra då, ---> BRONZE <---
Om du ber snällt kan jag fixa en full steel åt dig eftersom jag är en så snäll människa. Men säljer du den.... ;:
↗ till inlägget... Det är väll ingen dejting sajt???↗ till inläggetf*n vad ni ska vara buttra då, ---> BRONZE <---
gillar rs tjejer bronze:S?för jag vill bli ihop med en lvl 5
skojar du,det trodde jag=o
↗ till inlägget↗ till inläggetf*n vad ni ska vara buttra då, ---> BRONZE <---
... Det är väll ingen dejting sajt???
Nej du vet dom ska byta för dom kom på att man känar mer pengar då:P
↗ till inlägget↗ till inläggetf*n vad ni ska vara buttra då, ---> BRONZE <---
... Det är väll ingen dejting sajt???
Nej du vet dom ska byta för dom kom på att man känar mer pengar då:P
dina fina ord får mig att gråta :( men jag vill ha henne!
jag tror varken att bronze eller iron imponerar på en tjej... skaffa pengar och köp black (g) när du kan använda det.
Skilla som *** och skaffa full rune/full guthix så fort du kan. Träna woodcutting, då kommer du klara dig långt. Ett bra wc ställe är edgeville och Draynor Village. Hugg vanliga trees upp till lvl 15, då hugger du oaks upp till 30-35, sen hugger du willows upp till 60+ och sen hugger du yews och säljer på GE. Kanske tar 3-4 dagar att hugga dig upp till lvl 60.
↗ till inläggetDu hugger yew från lvl 65+ ananrs e det drygt... Men jag rekmenderar att börja i lvl 70 dör då går det hyfsat snabbtSkilla som *** och skaffa full rune/full guthix så fort du kan. Träna woodcutting, då kommer du klara dig långt. Ett bra wc ställe är edgeville och Draynor Village. Hugg vanliga trees upp till lvl 15, då hugger du oaks upp till 30-35, sen hugger du willows upp till 60+ och sen hugger du yews och säljer på GE. Kanske tar 3-4 dagar att hugga dig upp till lvl 60.
↗ till inlägget↗ till inläggetDu hugger yew från lvl 65+ ananrs e det drygt... Men jag rekmenderar att börja i lvl 70 dör då går det hyfsat snabbtSkilla som *** och skaffa full rune/full guthix så fort du kan. Träna woodcutting, då kommer du klara dig långt. Ett bra wc ställe är edgeville och Draynor Village. Hugg vanliga trees upp till lvl 15, då hugger du oaks upp till 30-35, sen hugger du willows upp till 60+ och sen hugger du yews och säljer på GE. Kanske tar 3-4 dagar att hugga dig upp till lvl 60.
Jag började direkt vid lvl 60, lite segt, men jag gjorde mer pengar än jag hade gjort om jag huggt willows.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in