Han är i ett hus en liten bit ifrån portarna till lumb castle. Om ni går ner till stigen vid lumb castle så går ni vägen mot general store och sista huset där är jack!
soz< jag suger på att förklara men, hoppas ni trog till er lite nytta iallafall.
Han är i ett hus en liten bit ifrån portarna till lumb castle. Om ni går ner till stigen vid lumb castle så går ni vägen mot general store och sista huset där är jack!
soz< jag suger på att förklara men, hoppas ni trog till er lite nytta iallafall.
Vem f*n är Jack? Och vem f*n bryr sig? o_O
Printa en bild och lägg in en bild här. Så ser alla vart det är :P
↗ till inläggetVem f*n är Jack? Och vem f*n bryr sig? o_O
haha vet inte varför men jag började asgarva när jag läste det där.Den där o_O gjorde susen!
↗ till inläggetPrinta en bild och lägg in en bild här. Så ser alla vart det är :P
smart
↗ till inlägget↗ till inläggetVem f*n är Jack? Och vem f*n bryr sig? o_O
haha vet inte varför men jag började asgarva när jag läste det där.
Synd för dig :(
↗ till inläggetHan är i ett hus en liten bit ifrån portarna till lumb castle. Om ni går ner till stigen vid lumb castle så går ni vägen mot general store och sista huset där är jack!
Vad är så speciellt med denna jack?
↗ till inläggetHerregud dom ända som frågar detta är massa noobs som inte orkar kolla på kartan!!!Han är i ett hus en liten bit ifrån portarna till lumb castle. Om ni går ner till stigen vid lumb castle så går ni vägen mot general store och sista huset där är jack!
Där är ett grönt quest märke!!!
BTW det står på hur man hittar honom när man kollar på beginner
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in