102
Vilken Combat Lvl
53 på min main ^^) Slutade spela rs i cirka 2 år..Annars skulle jag nog varit typ 100 ;>
Har börjat igen så adda mig: Dameldore
Jag vet mobbat namn men på den tiden var det sånna namn ;P
Jag vill ju inte skryta men min cb är 133.
Nice Rapto, Btw vad heter du ingame? ^^)
Jag ligger på combat 82 =D tränar smithing just.
54. Skiller, därav låga cb lvl... Tränar för närvarande strength. Ska ha lvl 60. Ca 1200 hobgoblins att döda för det... =S
combat 76
vad är en pure och min är på lvl 52! :D
↗ till inläggetvad är en pure och min är på lvl 52! :D
En pure e när man träna mycket på en skill, tex en str pure kan se ut såhär (på skillsen)
attack 20-40
str 50-70
def 1-20
det är bara ett tex! Men hoppas du fattar =)
↗ till inlägget↗ till inläggetvad är en pure och min är på lvl 52! :D
En pure e när man träna mycket på en skill, tex en str pure kan se ut såhär (på skillsen)
attack 20-40
str 50-70
def 1-20
det är bara ett tex! Men hoppas du fattar =)
tack!
56 Main... 34 Pure Mage...Lmao
min main e lvl 88 och har en raned pure 41 combat 59 ranged och en str pure 42 combat 40 attack 48 str
61 >.<
↗ till inläggetJaha 133 och det var färför du inte var med på highscoren på Rs?????Jag vill ju inte skryta men min cb är 133.
Ont: 72/71 men skillar mest:P min total lvl är 1069. De är rätt hyfsat
↗ till inlägget↗ till inläggetJaha 133 och det var färför du inte var med på highscoren på Rs?????Jag vill ju inte skryta men min cb är 133.
Noobs förstår inte att det finns en highscore som inte ljuger... =P Jag kan däremot ljuga en hel del, för jag har ingen cb skill på highscore... >_<
↗ till inläggetVadå? Vad menar du? Fattar nada.↗ till inläggetJaha 133 och det var färför du inte var med på highscoren på Rs?????Jag vill ju inte skryta men min cb är 133.
Jag är inte på topp 20 ens för att jag har inte lvl 99 i alla skills ens . :huh:
↗ till inläggetVadå? Vad menar du? Fattar nada.↗ till inläggetJag vill ju inte skryta men min cb är 133.
Jaha 133 och det var färför du inte var med på highscoren på Rs?????
Jag är inte på topp 20 ens för att jag har inte lvl 99 i alla skills ens . :huh:
Vad heter du ig?
f*n vad Ryuu ska bumpa gamla trådar...
92 i free 93 i members summoing ni vet :P
combat-103