💬
Logga in
Fuska.se

Blandning.se.nu

57 svar · startad

Trådstartare #1

Hej jag gjorde en ny hemsida och skulle vilja se vad ni tycker om den. LÄNK: blandning.se.nu.

Mycket bättre en min föra sida.

19 Jul 2008

Är den gjord i word?

ojojoj.. Jag skulle kunna göra en bättre, och jag har inte ens pluggat HTML eller läst det i hela mitt liv. Din "sida" är 4 länkar som länkar till en annan sida med en BG Color.

Kevve: Han har nyss lärt sig HTML, och han kommer säkert lära sig mer pga. hur mycket han fortsätter jobba med hemsidor.

Jaja. Det är väl bättre än att ta gratis templates som många av dom här har gjort.

Hehe , bättre än den förra. Det är inte så mycket kladd på denna..

Sa dom andra till dig bara för att dom kan mer.

Plugga vidare om HTML så kanske det är du som säger så till dom...

Trådstartare #8
↗ till inlägget

Är den gjord i word?

Nej den är gjord i antekningar.

↗ till inlägget
ojojoj.. Jag skulle kunna göra en bättre, och jag har inte ens pluggat HTML eller läst det i hela mitt liv. Din "sida" är 4 länkar som länkar till en annan sida med en BG Color.
Gör det då istället för att klaga.

sidan funkar inte ens för mig >_> + att de heter anteckningar, suck, 96a

Ja, om sidan skulle varit gjord i Word så skulle den nog sett snyggare ut.

Att länka direkt till filen är olagligt.

Så här brukar det se ut när man har varit framme och kladdat med "Microsoft Frontpage".

↗ till inlägget

Så här brukar det se ut när man har varit framme och kladdat med "Microsoft Frontpage".

hmm, ja.. göra en hemsida i det.. mhm. lyckat.

mycket bättre än din förra, men det kan alltid bli bättre :D

Jag varnar dig för FrontPage. FrontPage är en bra start för nybörjare. Men avancerade webutveklare använder inte FrontPage. Kollar man i källkoden så är den helt totalt blääää... Egenkodad hemsida slår allt...

20 Jul 2008

Jag har Frontpage men använder det aldrig.

Hemsidorna blir så jäkla fula!

Du bör kolla igenom stavningen på din sida också.

Snälla , kunde du stava rent när du gick i femman?

Klaga inte på han :/

Han försöker ju verkligen.

Ja men gud, grabbar... tror ni att hans första hemsidor blir så perfekta? Jag tycker att han endå är rätt duktig, jamenar han har ju lärt sig göra en meny på bara ca 3 veckor och alla "basics" + att han bara är en 96:a!.. Så nu skulle jag gärna villja se era första hemsidor så sitter vi och klagar på dom, så får ni ser hur de känns att smaka på eran egen medicin! (Förutom Jacqout för han verkar sjysst :P ) ... Och det bästa med det här, är att han inte är någon kille som använder freewebs ^^, .. MvH Alexander P12!

Senast ändrad:

Trådstartare #19

Ja ta fram era första hemsidor och så klagar vi på dom :P .

↗ till inlägget

Att länka direkt till filen är olagligt.

Vad menar du? Är det olaglit att ha te.x game maker på sin sida?

Jag tycker det iallafall är bra jobbat :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in