har ingen men
jag känner en som är jätte duktig
som heter Johan han bor i
Grimslöv :)
har ingen men
jag känner en som är jätte duktig
som heter Johan han bor i
Grimslöv :)
Jimmy Hedlund i Värnamo , spel 17 noter i sekunden.
↗ till inläggetSnabbhet är inte lika med bra.Jimmy Hedlund i Värnamo , spel 17 noter i sekunden.
Det beror ju på vilken som är bäst om man menar den som är snabbast eller gör bäst musik...
Jag tycker om Herman Li för att han kan spela riktigt snabbt och slash gör bra musik.
Det beror ju på vilken som är bäst om man menar den som är snabbast eller gör bäst musik...
Jag tycker om Herman Li för att han kan spela riktigt snabbt och slash gör bra musik.
Kirk Hammett och Slash är ju dem bästa. Kirk kanske inte är bäst på supersolon och sånt men han är en allmänt begåvad gitarrist. Namnet Slash talar ju för sig själv :D
Slash är en legend , en RIKTIG legend vill säga.
Jimi Hendrix och Slash =) Båda är stora legender.
Herman Li i Dragonforce ;)
↗ till inläggetHendrix kanske är en legend, men trådens namn var ju världens bästa gitarrist, och eftersom att Hendrix är död så kan man inte säga att han är bäst ;)Jimi Hendrix och Slash =) Båda är stora legender.
↗ till inläggetntligen:D slash är då bäst men en annan som är dock död som skulle vara en av dom bästa idag heter dimebag darrell↗ till inläggetHendrix kanske är en legend, men trådens namn var ju världens bästa gitarrist, och eftersom att Hendrix är död så kan man inte säga att han är bäst ;)Jimi Hendrix och Slash =) Båda är stora legender.
där ser ni vrf :D :(
Det är inte många som berömmer gitarrister som är duktiga oavsett band/stil. De flesta är fanboys.
↗ till inläggetHerman Li i Dragonforce ;)
Han kanske är snabb men jag tycker det låter För J*lvigt.
↗ till inläggetSnabbhet är inte lika med bra.Jimmy Hedlund i Värnamo , spel 17 noter i sekunden.
Just precis.
Jag tycker Fruisciante, han är bra på alla vis.
(Och han är också riktigt bra på att sjunga.)
The bezerkers gitarrist är ganska grym :D
↗ till inläggetThe bezerkers gitarrist är ganska grym :D
Inte direkt, han är okej kan jag hålla med om. Varför favoriserar du band hela tiden? <_<
↗ till inläggetJust precis.
Visst är han bra, hittade en skitbra akustisk version av Under The Bridge
↗ till inläggetJo den är riktigt bra.↗ till inläggetVisst är han bra, hittade en skitbra akustisk version av Under The Bridge
Haha, det var först nu jag fattade att RHCP och Red Hot Chili Peppers var samma band. :P
↗ till inläggetlol :PHaha, det var först nu jag fattade att RHCP och Red Hot Chili Peppers var samma band. :P
↗ till inläggethaha, Epic FailHaha, det var först nu jag fattade att RHCP och Red Hot Chili Peppers var samma band. :P
@Under the bridge, tycker det är så j*vla bra när John sjunger med i denna :
Kirk Hammett!!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in