Där sa du det!
Bästa Svenska Film
Jag känner mig lite borta här. Är Yrrol en förkortning eller något? Känner inte alls igen det. :huh:
Jönssonligan är det bästa sverige någonsin kommer att kunna komma med >.<
Sökarna. Torsten Flinck är för härlig.
↗ till inläggetYrrol! Det är ju en kolosalt genomtänkt film! :o MM säger sanningen.
I am very wise -_-
↗ till inläggetJag känner mig lite borta här. Är Yrrol en förkortning eller något? Känner inte alls igen det. :huh:
Skojjar du? :o
Den är med bl.a. Peter Dalle, Robert Gustavsson, Claes Månsson och Susanne Reuter (stavning på namnen? xD)
↗ till inlägget↗ till inläggetJag känner mig lite borta här. Är Yrrol en förkortning eller något? Känner inte alls igen det. :huh:
Skojjar du? :o
Den är med bl.a. Peter Dalle, Robert Gustavsson, Claes Månsson och Susanne Reuter (stavning på namnen? xD)
Det gänget kalalr sig själva för lorry tror jag och lorry baklämngs blir yrrol
Annars så tycker jag torsk på tallin är den bästa svenska filmen. Älska älska roland.
Tjenare kungen! 0,0
glömde kopps också ;)
Morgan Påhlsson Världsreporter (stavning på Påhlsson) är riktigt grym :D
Eftersom svenska filmer generellt sett suger så får Ondskan min röst. Den är iallafall ganska bra.
kopps är bra asså:P
↗ till inläggetHar inte sett den men, Ondskan är en av få svenska filmer som har blivit Oscar-nominerad, så jag utgår ifrån att den är en av de bättre svenska filmer.Eftersom svenska filmer generellt sett suger så får Ondskan min röst. Den är iallafall ganska bra.
Annars tycker jag att Jalla-Jalla är skit rolig.
↗ till inläggetEftersom svenska filmer generellt sett suger så får Ondskan min röst. Den är iallafall ganska bra.
Tänkte skriva exakt samma sak :P Ondskan är nog Sveriges bästa bidrag. Fast Fares filmer är ganska bra också.
Det finns många bra filmer som jag tycker är bra. Beck filmerna är bra, bra skådespelare, hyfsade karaktärer.
Gillar även filmer som Ondskan och Snapphanar.
Ondskan är lätt bäst.
↗ till inläggetÄlska denkopps är bra asså:P