För de som tycker att Scrubs är bra och vill få fram sina åsikter om serien så börja skriva här!
GO, GO SCRUBS FOREVER
För de som tycker att Scrubs är bra och vill få fram sina åsikter om serien så börja skriva här!
GO, GO SCRUBS FOREVER
lite onödig tråd, men endå jag älskar scrubs och har fått reda på att det ska läggas ner :( :( :(
Jordens 8:e underverk.
Det enda programmet kvällsprogrammet på sexan som jag inte gillar är faktist Scrubs.
nä 2½ men ftw
Scrubs äger ju :P
Är inte scrubs de där läkarna? Jag har alltid tyckt att det är skitdåligt...
Måndagen är en riktigt tv kväll!
20.00 Simpsons
20.30 Family Guy
21.00 till 22.00 2 and a half men
22.00 My Name Is Earl
22.30 South PArk (MTV)
sen efetr det så komemr scrubs och det som man brukar se på :P
↗ till inläggetlite onödig tråd, men endå jag älskar scrubs och har fått reda på att det ska läggas ner :( :( :(
det ska ju iallafall göras en sesong 8 så det tror jag väll inte
Scrubs är väl kul, men sitter för mycket vid datorn. tittar nästan aldrig på TV, dessutom jobbar jag ganska mycket nu.
får väl tanka alla säsonger...
Huvudpersonen J.D ska sluta efter nästa säsong.
↗ till inläggetköp dom i stället.... j*vla idiot..(ta det inte personligt men ja hatar sånt). själv så köper jag hällre CD skivor och sånt för jag ser / lyssnar mer på det då.Scrubs är väl kul, men sitter för mycket vid datorn. tittar nästan aldrig på TV, dessutom jobbar jag ganska mycket nu.
↗ till inläggetHaha du kallar mig jaevla idiot och säger att jag inte ska ta det personligt. lol.↗ till inläggetköp dom i stället.... j*vla idiot..(ta det inte personligt men ja hatar sånt). själv så köper jag hällre CD skivor och sånt för jag ser / lyssnar mer på det då.Scrubs är väl kul, men sitter för mycket vid datorn. tittar nästan aldrig på TV, dessutom jobbar jag ganska mycket nu.
Får väl tanka om jag vill? dom är tillräckligt rika redan
↗ till inläggetHaha du kallar mig jaevla idiot och säger att jag inte ska ta det personligt. lol.↗ till inläggetScrubs är väl kul, men sitter för mycket vid datorn. tittar nästan aldrig på TV, dessutom jobbar jag ganska mycket nu.
köp dom i stället.... j*vla idiot..(ta det inte personligt men ja hatar sånt). själv så köper jag hällre CD skivor och sånt för jag ser / lyssnar mer på det då.
Får väl tanka om jag vill? dom är tillräckligt rika redan
jo jae vet :D men endå man ska stödja tycker jag om man gillar den saken tycker jag.
Scrubs är väl ganska roligt... När jag tänker efter så är nästa allt på tv tråkigt nu för tiden.
Simpsons är roligt i bland, lika så family guy. 2 and a half men är tråkigt. My name is earl är inte så bra. Det ända riktigt bra är friends och CSI.
↗ till inläggetMan skulle ju faktiskt kunna tanka ned dem på laglig väg också, herr moralpolis.↗ till inläggetköp dom i stället.... j*vla idiot..(ta det inte personligt men ja hatar sånt). själv så köper jag hällre CD skivor och sånt för jag ser / lyssnar mer på det då.Scrubs är väl kul, men sitter för mycket vid datorn. tittar nästan aldrig på TV, dessutom jobbar jag ganska mycket nu.
Angående scrubs så förstår jag inte hur serien ska klara säsong 8 utan J.D som hela serien kretsar om. Det är hans berättarröst som är med hela tiden och hans konstiga tankar man får höra om. Vad ska det kretsa om när inte han är med?
Visserligen blev jag glad när jag hörde att Courtney Cox (Monica från Friends) ska medverka i serien. Det var dock innan jag visste att J.D ska sluta, så det ska bli intressant och se hur de ska lösa det.
Älskar Scrubs!! <3 :rolleyes: .
Helt klart en av dom bästa serierna.
↗ till inläggetFörr var detMåndagen är en riktigt tv kväll!
20.00 Simpsons
20.30 Family Guy
21.00 till 22.00 2 and a half men
22.00 My Name Is Earl
22.30 South PArk (MTV)
sen efetr det så komemr scrubs och det som man brukar se på :P
20.00 Simpsons
20.30 Family Guy
21.00 2 and a half men
21.30 2 and a half men
22.00 My Name Is Earl
22.30 My Name Is Earl
23.00 Scrubs
23.30 Scrubs
Den dagen såg man fram imot men nu skrotar dom myname is earls och scrubs för dexter och sg atlantis, värdelöst säger jag!
Scrubs kommer direkt efter My Name is Earl på min topplista.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in