Finns super smash till n64?
Zelda, Det Bästa Spelet?
Jag kan verkligen inte välja mellan Zelda Ocarina of time och Majora's Mask <_< Förut tyckte jag helt klart Oot men MM har har växt ;) har jävligt bra och spännande story. Men de två spelen är verkligen de bästa!! ;:
↗ till inläggetSuper smash bros ja, jag har det ;)Finns super smash till n64?
↗ till inläggetSuper smash bros finns. Det är det första SSB spelet (tror jag).Finns super smash till n64?
Noo, Golden Eye, bästa spelet till Nintendo 64..
spelade f*n aldrig det själv, men älskade att de på när min polare gjorde det. favorittemplet var det näst sista tror jag, men bongo-killen. tkr nog det var bästa till n64 iaf :>
till n64 lätt OOT
OOT är världens bästa spel, klår WoW, AOC... ALLTING!
Nej inte med den grafiken.
↗ till inläggetAllt handlar inte om grafik, min vän.Nej inte med den grafiken.
↗ till inläggetSa jag det? Hade det inte varit bättre om grafiken var som TP?↗ till inläggetAllt handlar inte om grafik, min vän.Nej inte med den grafiken.
↗ till inläggetSa jag det? Hade det inte varit bättre om grafiken var som TP?
Det fanns inte så bra grafik på den tiden, svårt att förstå?
Zelda äger ju typ har klarat hela spelet fast Jag får döda bossen igen när jag har dödat den assså jag får gå tillbkaa
och döda bossen men det änder nåt när man har dödat bossen Alla människor han har hittat Zelda Då kommer alla dansa runt Häst Stället xD :pinch:
Yes, det bästa utav Zelda spelen finns till N64 OOT, men det roligaste finns som sagt till GC