💬
Logga in
Fuska.se

Pokémon Island [läs Första Inlägget Före Du Postar]

399 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Edit: Hittade lösningen nu xp

Senast ändrad:

5 Aug 2008
Nivå 2 · Novis

Hur får man en mac version av det här spelet?

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #223
↗ till inlägget

Hur får man en mac version av det här spelet?

Det finns ingen mac-version, eftersom att Game Maker använder Windows GUI (jag vet inte vad det betyder, men jag har för mig att det är så).

↗ till inlägget

Du kanske typ kan göra någon vulkan Ö Där man typ kan gå in i en Vulkan som kanske ska få utbrott och använda flygande pokemon för att komma över lava och vatten pokemon för att släcka eldar, och så kanske man typ ska ta sig till vulkanens hjärta och förhindra den från att få utbrott och rädda ön, eller så typ när man har gjort lite saker så måste man fly ut och bort fån ön för att vulkanen får ett utbrott och ön går under.

Bra idé, men lite svår att genomföra. Den kanske kommer med, man vet aldrig!
↗ till inlägget
Att du tar bort Lägganäsanitorkskåpet. Det var det enda dåliga i dina spel. Typ att dem sprängs, så kommer massa "onda" gubbar upp, så ska man snacka med dem, och dem ger dej ett uppdrag. osvosv.
Lägga näsan i torkskåpet har redan en viktig roll i spelet, som jag inte tänker avslöja...

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Att du tar bort Lägganäsanitorkskåpet. Det var det enda dåliga i dina spel. Typ att dem sprängs, så kommer massa "onda" gubbar upp, så ska man snacka med dem, och dem ger dej ett uppdrag. osvosv.

Lägga näsan i torkskåpet har redan en viktig roll i spelet, som jag inte tänker avslöja...

Du JosJuice det dära med "Negativa färger diminsion ön" kan man fixsa om man tar in en värld man har gjort i paint och så tar man den dära markera i en fyrkant värktyget över hela världen och sen höger klickar och väljer inaktivera färger så blir allt i negativa färger.

Och på mystery island så kan jag inte gå den dära smala vägen till andra delen av ön för det är som en stop men man ser det inte!

8 Aug 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Vad är koden?

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #226
↗ till inlägget

Vad är koden?

Det finns flera olika. Två får man reda på under spelets gång.
10 Aug 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #227
↗ till inlägget

Du JosJuice det dära med "Negativa färger diminsion ön" kan man fixsa om man tar in en värld man har gjort i paint och så tar man den dära markera i en fyrkant värktyget över hela världen och sen höger klickar och väljer inaktivera färger så blir allt i negativa färger.

Det går inte, eftersom att trädtopparna inte går att ändra färg på (spelet är programmerat så).

↗ till inlägget
Och på mystery island så kan jag inte gå den dära smala vägen till andra delen av ön för det är som en stop men man ser det inte!
Det är meningen.
11 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

Vad ska jag göra nu? Jag har gjort det dära med lägga nåsan i torkskåpet, släkt elden, huggit ner alla träd förutom ett är på PainPlain Island eller vad det hette, men trädet kan man inte komma åt för det är träd och buskar ivägen.

Och jag kan inte gå på den smala delen av Mystefic Island.VAD SKA JAG GÖRA NU?????

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad är koden?

Ja men thiscodedoesnotworks kåden fungerar inte!
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #229
↗ till inlägget

Vad ska jag göra nu? Jag har gjort det dära med lägga nåsan i torkskåpet, släkt elden, huggit ner alla träd förutom ett är på PainPlain Island eller vad det hette, men trädet kan man inte komma åt för det är träd och buskar ivägen.

Och jag kan inte gå på den smala delen av Mystefic Island.VAD SKA JAG GÖRA NU?????

Läs tråden, svaret står redan.
↗ till inlägget

Vad är koden?

Ja men thiscodedoesnotwork kåden fungerar inte!

Den fungerar visst.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad är koden?

Den fungerar visst.

Ja men när jag skriver in den så står det typ "Do you think this is a code? I dont think so."
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #231
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad är koden?

Den fungerar visst.

Ja men när jag skriver in den så står det typ "Do you think this is a code? I dont think so."

Ja, men egentligen så ändras en variabel i spelet som behövs för att få cut-trädet på Mystifying Island.
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad är koden?

Den fungerar visst.

Ja, men egentligen så ändras en variabel i spelet som behövs för att få cut-trädet på Mystifying Island.

ok
28 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling

Hur går det med spelet?

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #234
↗ till inlägget

Hur går det med spelet?

Lite trögt för tillfället, men jag ska börja fixa med lite inställningar i helgen.

Och till alla er som vill kolla lite på demo 7, skriv in den här koden hos Azurill:

hoenn

29 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

Ja men vilken väg ska man ta i den dära grottan?

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #236
↗ till inlägget

Ja men vilken väg ska man ta i den dära grottan?

Ingen, det är bara en liten förhandsvisning på vad som kommer att finnas i nästa demo.
Nivå 5 · Fuskare

Ok, men hur gör man med det dära trädet som är in murad bakom buskar uch träd?

Där det står en kirla som säger:...

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #238

Det går inte att få den än, eftersom att

*jättemycket spoilers jag inte vill avslöja*

.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

.

ja tror jag vet men bra demo är det klart efter

lägga näsan i blöt hq

Senast ändrad:

31 Aug 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #240
↗ till inlägget
↗ till inlägget

.

ja tror jag vet men bra demo är det klart efter

lägga näsan i blöt hq

Lägga näsan i torkskåpet

, faktiskt.

För att kolla om du ha klarat demot, prata med polisen på Plain Plain Island.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in