💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Klass Går Ni I?

445 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

börjar i 5:an^^)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Ska börja 7:an i världens skönaste klass :o

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ska börja i 7:an i en klass.. som inte verkar gilla mig^^

Men det är bara gött, får jag mer tid att ägna mig åt "riktiga" kompisar när ingen ändå vill umgås med nån som är "annorlunda" xD

Jag förstår dig, i min klass så vill ingen umgås med mig för att jag lyssnar på rock. Dom tror att jag är s*tanist eller nåt. :S

Fast det är ju bara för att 95% av min skola lyssnar på hiphop, rap och r&b.

Det är typ så för mig med, fast jag har ju Rock kompisar också :P (alltså 90/95% lyssnar på hip hop)

Mhm, typ så för mig med. De "Riktiga" Kompisarna har ju bra musikstil, är inte lika hjärndöda och är väldigt udda(inte bara med utseendet). Mycket roligare att umgås med dom än ett gäng mobbare som hänger upp sig på att en person i klassen gillar annorlunda musik, ser udda ut eller inte pratar så mycket.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ska börja i 7:an i en klass.. som inte verkar gilla mig^^

Men det är bara gött, får jag mer tid att ägna mig åt "riktiga" kompisar när ingen ändå vill umgås med nån som är "annorlunda" xD

Jag förstår dig, i min klass så vill ingen umgås med mig för att jag lyssnar på rock. Dom tror att jag är s*tanist eller nåt. :S

Fast det är ju bara för att 95% av min skola lyssnar på hiphop, rap och r&b.

Det är typ så för mig med, fast jag har ju Rock kompisar också :P (alltså 90/95% lyssnar på hip hop)

Mhm, typ så för mig med. De "Riktiga" Kompisarna har ju bra musikstil, är inte lika hjärndöda och är väldigt udda(inte bara med utseendet). Mycket roligare att umgås med dom än ett gäng mobbare som hänger upp sig på att en person i klassen gillar annorlunda musik, ser udda ut eller inte pratar så mycket.

W0rd på det!

OnTopic: Börjar 7:an till hösten.

14 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling

7:an till hösten. Typ den 20:e :(

Nivå 0 · Nykomling

Jag ska börja 1an, gick precis ur dagis ;/

Nivå 0 · Nykomling

Ska börja 8:an på tisdag.

Nivå 0 · Nykomling

Ska börja nian....>__<

15 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling

Börjar 1:an på måndag. Känner inte en kotte :S ;D

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Så var det för mig med för ett år sen ^^ Väldigt nervöst första dagen, men redan efter ca en och en halv vecka kändes det som att jag hamnat i min gamla klass från högstadiet igen :P

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Så var det för mig med för ett år sen ^^ Väldigt nervöst första dagen, men redan efter ca en och en halv vecka kändes det som att jag hamnat i min gamla klass från högstadiet igen :P

Härligt. Om man inte vill känna sig tillbaka i sin gamla klass då? ;)

Jag tror det kommer att gå bra. Har en del äldre kompisar på skolan.

Nivå 0 · Nykomling

Jag vet inte vilken klass jag ska gå i, och jag skulle gärna vilja få reda på det hyffsat snart eftersom att jag börjar om 5 dagar. det blir väl NA1 nånting eller hur de skriver. nån annan bokstav ska in också nånstans tror jag.

min gamla klass hette iaf 9A:2 :lol: bäst! f*n vad man saknar alla nu. =/

Senast ändrad:

16 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag ska början 1:an på gymnasiet på onsdag. Känns ganska nervöst eftersom jag inte känner en enda som går på skolan eller på stället jag ska bo. x)

Vet inte om man kallar det mindre stad eller något. o.O'

Så jag hoppas verkligen att jag inte blir ensam i gymnasiet >_< Men den som lever får se. (:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Tur iaf att jag börjar andra ring nu och känner rätt många i det gymnasiet ;D (är 17)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag ska början 1:an på gymnasiet på onsdag. Känns ganska nervöst eftersom jag inte känner en enda som går på skolan eller på stället jag ska bo. x)

Vet inte om man kallar det mindre stad eller något. o.O'

Så jag hoppas verkligen att jag inte blir ensam i gymnasiet >_< Men den som lever får se. (:

Ort, by, bonnahåla ?

Börjar 8:an på måndag.

Nivå 0 · Nykomling

Ort passar nog Lysekil (:

Nivå 0 · Nykomling

Ska börja 1:an på gymnasiet på onsdag. :D

17 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag börjar femman på onsdag,gud vad segt det kommer vara dom första dagarna i skolan nu när man slappat hela sommaren.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag börjar femman på onsdag,gud vad segt det kommer vara dom första dagarna i skolan nu när man slappat hela sommaren.

Japp, kommer knappt orka upp ur sängen :rolleyes:

22 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling

SP1C blev det för mig xD Schillerska gymnasiet, GÖTEBORG!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in