Jag ska börja i 7:an
Vilken Klass Går Ni I?
Förskolan (:
2:an. Jag tror vi ska fokusera mest på att lära oss räkna och alfabetet detta läsår som nalkas.
↗ till inläggetOfta? =O2:an. Jag tror vi ska fokusera mest på att lära oss räkna och alfabetet detta läsår som nalkas.
Ska ni redan..? =O
↗ till inlägget↗ till inläggetOfta? =O2:an. Jag tror vi ska fokusera mest på att lära oss räkna och alfabetet detta läsår som nalkas.
Ska ni redan..? =O
Ohja :D
Det är faktiskt sant, fast inom musken då xD Skulle bara vara lite "rolig".
Var i 6a ska börja i 7c.
Börjar i nian ....
9D till hösten, jädra cp-klass
Jag ska börja 1:an på ny skola där jag inte känner nån.. läääskigt :o
Gick i 6A, ska börja i 7A, samma skola, samma klass.
gick i 9a men ska börja 1:an på Industri-programmet på vilhelmmoberg-gymnasiet i emmaboda, ska flytta dit och jag känner inte en enda kotte där
6A. Samma gammla klass. En ny kompis.. *host*lanpolare*host*
ska börja i 7:an:P
↗ till inläggetom man räknar aktiva medlemmar så kanske 13, annars typ 10-11 skulle jag tro.Det skulle vara kul att ta reda på medelåldern här på fuska.se , måste ligga på 13 eller 15
själv ska man börja ettan, naturprogrammet på polhemsgymnasiet i gbg.
8:an :'(
Ska börja i 7:an i en klass.. som inte verkar gilla mig^^
Men det är bara gött, får jag mer tid att ägna mig åt "riktiga" kompisar när ingen ändå vill umgås med nån som är "annorlunda" xD
↗ till inläggetJag förstår dig, i min klass så vill ingen umgås med mig för att jag lyssnar på rock. Dom tror att jag är s*tanist eller nåt. :SSka börja i 7:an i en klass.. som inte verkar gilla mig^^
Men det är bara gött, får jag mer tid att ägna mig åt "riktiga" kompisar när ingen ändå vill umgås med nån som är "annorlunda" xD
Fast det är ju bara för att 95% av min skola lyssnar på hiphop, rap och r&b.
7 is next on the list.
↗ till inläggetDet är typ så för mig med, fast jag har ju Rock kompisar också :P (alltså 90/95% lyssnar på hip hop)↗ till inläggetJag förstår dig, i min klass så vill ingen umgås med mig för att jag lyssnar på rock. Dom tror att jag är s*tanist eller nåt. :SSka börja i 7:an i en klass.. som inte verkar gilla mig^^
Fast det är ju bara för att 95% av min skola lyssnar på hiphop, rap och r&b.