💬
Logga in
Fuska.se

Sämsta Serien?

28 svar · startad

↗ till inlägget

Vänner är ju en av de bästa tv-serierna någonsin (det är inte bara min åsikt utan världens) och den har fått 23 priser.

OC är nog en av de sämsta...

Jag älskar vänner och kollar på det fortfarande fast det har slutat. Det är världens bästa citycape och den är med i gynnis rekordbok för att det kostade jätte mycket för att lägga en 5 min reklampaus på sista avsnittet.

2 Aug 2008

Våra bästa år.

↗ till inlägget

Våra bästa år.

Haha, håller med. Men däremot så är ju " Vår värsta år" bäst! :lol:

Sämsta serie. "Days of our lives" verkar super-duper-mega-mam tråkigt, vad nu det betyder. Bäst är Prison Break.

7 Aug 2008

Våra Bästa År/Days of Our Lives är sämst.

Alla tjej serier som typ serx n da city eller typ gossip girl, eller möjligtvist stargate sakerna

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vilken serie tycker ni är den sämsta

Själv tycker jag nog Family Guy

helt klart word!

Dharma & Greg. Ser inte vad som är roligt med serien.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Håller med, ser faktiskt inte heller något kul i den serien. Finns däremot sämre, som Days of Our Lives.

8 Aug 2008

Dharma and Greg är ju ganska kul :)

Moderator

South park är sämst ju ;).

↗ till inlägget

South park är sämst ju ;) .

Nä, south park kan faktiskt vara ganska bra. :)

Sämst är Våra bästa år som sagt. Thats 70 show (tror jag det heter) är i alla fall bäst.

Vita Lögner och Skilda Världar

Family Guy.

Tycker dock inte serien är sämst, men den är fett överskattad då den rentutsagt är dålig om man jämför med The simpsons.

↗ till inlägget

Family Guy.

Tycker dock inte serien är sämst, men den är fett överskattad då den rentutsagt är dålig om man jämför med The simpsons.

:o !!!! Blasphemy!

Det är ju Simpsons som suger jämfört med Family guy :o

↗ till inlägget

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Family Guy.

:o !!!! Blasphemy!

Det är ju Simpsons som suger jämfört med Family guy :o

The Simpsons har ju iaf någon form av humor, som till skillnad från Family Guy inte går ut på att Peter Griffin står och skrattar (som låter som en gris) åt något random föremål.

Både Peter Griffin och Chris låter och beter sig mer omoget än vad Stewie gör själv, och sedan är det då meningen att man ska skratta åt tråkiga saker som då: Peter Griffin står och skrattar i 5 minuter åt en blomkruka, eller Chris som springer igenom huset och skriker som en 5 åring.

Nej tack, simpsons ftw!

Det är så mycket mer med family guy än peters efterblivna äventyr (som för den delen också är roliga, min humor helt enkelt). Family guy driver med kändisar och poliktiker t.ex. ( oftast är det ju inte lite heller xD) Det är det som gör family guy så mycket bättre än simpsons.

varenda dramaserie liknande våra bästa år, sunset beach, vita lögner etc.

finns skitmånga amerikanka sitcoms som är riktigt dåliga. såg någon med amanda bynes som var på nickelodeon innan, riktigt usel. the office usa är skittråkig också, mkt bättre när brittiska gick.

The simpsons är bättre än family guy ;)

Våra bästa år, alla ord spel typ som momento o skit, får damp när man kollar på smallville sen så slutar det och man förväntar sig att något annat bra ska komma. Då kommer den skiten, momento -.-

Bra serier är ju, Married with children, the simpsons, Family guy, Southpark och Smallville.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in