tja jag är en human rogue på snart lvl 65 och undrar kan man få behälla OS sakerna för alltid eller bara för 16 dagar för OS håller ju bara på i 16 dagar
Får Man Behälla Os Sakerna?
↗ till inläggetVad är OS saker?Är det något nytt i WoW?tja jag är en human rogue på snart lvl 65 och undrar kan man få behälla OS sakerna för alltid eller bara för 16 dagar för OS håller ju bara på i 16 dagar
Själv har jag inte spelat Retail på länge, är det Olympiska Spelen gear då eller? :rambo:
mm har alla olympiska saker companionen är skit ful fast tabardet är rätt så nice
↗ till inläggetHar du någon länk till dem? :medieval:mm har alla olympiska saker companionen är skit ful fast tabardet är rätt så nice
ja man har dom för alltid
'
men man kan bara få dom inom 16 dagar
nej men prata med goblin commoner och kör BG så får du mail med OS saker i
förresten vart här i forumet kan man fråga om nån kan göra en avatar som det står mitt namn på?
Har nån en sida.
sorry jag kommer ej in på wow så jag kan inte se vad mitt tabard heter annars sök på wowhead eller thottbot
Hitta sidan här.
Tabarden man får finns inte på wowhead här men om ni går in här så kommer den finnas där om någon dag: http://www.wowhead.com/?items=4.-7&filter=qu=3
Tabarden ser ut så här.
Och detta är peten man får av medaljen.
Usch vilken ful companion, Men tabarden var väl hyffsad.
↗ till inläggetPå min server tycker vi tvärt om :P typ alla har tabarden men inte så många använder, jag gillade mini-petetUsch vilken ful companion, Men tabarden var väl hyffsad.
↗ till inläggetnej men prata med goblin commoner och kör BG så får du mail med OS saker i
förresten vart här i forumet kan man fråga om nån kan göra en avatar som det står mitt namn på?
Kolla FuskaMynt forumet.
För övrigt så var det en ganska ful tabard de gjorde, lite bättre kunde de ha gjort tycker man :o
Hur fick man petet har bara tabarden.
↗ till inläggetHur fick man petet har bara tabarden.
Om du vinner typ 3 BG's i rad så får du guld medaljen.
Okej.
Jag fick den från min första EotS, några sa att det var 50% efter varje bg för tabarden, hur det funkar med mini-petet vet jag inte
Det är 100% chans att man får tabarden vare sig du vinner eller förlorar.
Det är däremot random när du vinner en bg som du kan få pettet
↗ till inläggetJag körde 2 WSG, en förlorade jag och fick tabarden i mailen, andra gången vann vi och så fick jag guldmedaljen.↗ till inläggetHur fick man petet har bara tabarden.
Om du vinner typ 3 BG's i rad så får du guld medaljen.