hej jag ska köpa wii med ett spel och jag undrar vilket spel ni tycker jag ska köpa av spelen:
mario kart wii.
super smash bros brawl.
så vilcket av dom tycker ni? :)
hej jag ska köpa wii med ett spel och jag undrar vilket spel ni tycker jag ska köpa av spelen:
mario kart wii.
super smash bros brawl.
så vilcket av dom tycker ni? :)
Jag tycker SSBB, mk var asdåligt rent ut sagt mk till gc var mkt bättre.
Tycker samma som EDOBEM, Mario Kart floppade imo. så ta SSBB, har fått full pot av många.
Jag håller inte med. Jag tycker absolut mario kart är jättebra. Valde den, men annars tycker jag faktiskt du kan köpa båda :P
Eller zelda och sper mario galaxy! Riktigt härliga spel
Brawl, mario kart wii kommer du att tröttna på.
ok tror jag tar brawl men jag får se då tror jag. :)
Ssbb utan tveken, gillar inte bilspel :P och Super Smash är alltid kul
Hmm en till förutom mig som röstade på mario kart! vem vågar inte stå för sin röst? ;)
Jag röstade på Mario Kart Wii, eftersom jag tycker att Super Smash Bros. spelen är så sjukt tråkiga.
Äntligen en till :)
Hehe, jag har inte gett spelet en så stor chans. Tycker det är kul med alla karaktärer men sen är själva spelet inte så värst kul faktiskt.
Hm.. Bästa Fightingspelet mot bästa Racingspelet :P
Svårt.. Men det blir nog Super Smash. Men Mario Kart kommer alltid finnas tillgängligt hemma hos mig, och det har sin egen speciella lilla plats(I Hyllan till vänster om teven).
Det låter som om du beskriver hur det ser ut vid min tv :P I hyllan till vänster om teven, jepps!
SSBB det hållet väldigt länge..
mario kart wii tröttnar man på mkt snabbare för att det finns mkt mer att gör på Ssbb !
och sen finns ju Internet läget så du kan möta mig :P och massa andra !!
(går iförsäg på marikart wii också men ssbb är sneppet roligare ^^ enligt mig förståss !! )
Jag tycker att onlineläget på mario kart är bättre. Dels är det kul att kunna skicka Ghost data utmaningar till varandra, och att du kan se vem som har vunnit flest antal gånger utav dig och din kompis.
Men ja smaken är ju olika
Hara bara kört SSBB online typ 5 gånger, men jag håller med om att onlineläget är bättre på Mario Kart.
mm...jag tar nog ssbb men om jag får pengar över så tar jag nog båda! :)
Bra val! Ska köpa det snart :P
Även om det säkert är många på Mario kart så är online läget nog mer aktivt på ssbb just nu.
Har bott i en stuga i skogen i två dagar och spelat co-op i ssbb med en kompis :) allting blir så mycket roligare då. co-op är det bästa!
Helt klart SSBB, Mario Kart spelen blir bara sämre och sämre, det ända bra Mario Kart spelet är den till N64.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in