SSBB
Wii
har köpt mariokart men när jag komme hem kom jag på att jag kunde köpa båda men nästa gång köper jag brawl.
Skulle du inte köpa SSBB?
jo men....jag vet inte varför jag tog mariokart.
TYCKER FAKTIST BÅDA SPELEN FLOPPADE!
FÖR MARIO KART VAR BARA TRÅKIGT OCH WIFI SÖG PÅ BRAWL OCH MINDRE ATTCKER OCH COMBOS <_< :(
↗ till inläggetJag håller med! Brawl är inte alls kul längre.TYCKER FAKTIST BÅDA SPELEN FLOPPADE!
FÖR MARIO KART VAR BARA TRÅKIGT OCH WIFI SÖG PÅ BRAWL OCH MINDRE ATTCKER OCH COMBOS <_< :(
GH3!
Tkr inte att Mario Kart var dåligt men SSBB är nog bättre, fast bara om du har 4 kontroller och 4 kompisar.
Mario kart wii ;)
måste då sägau att mkwii är bättre men suger fortfarande mot double-dash och N64 :( :( :( :angry:
brawl blir tråkigt när man:
1. inte har någon att köra med
2. börjar ruttna på lagget online
3. vinner över alla sina kompisar
4. tröttnar på bristen av gubbar
Har inte kört Mario Kart Wii men jag kan avråda dig starkt från att köpa SSBB. Det är riktigt långtråkigt.
Jag tycker Ssbb.
↗ till inläggetHelt klart SSBB, Mario Kart spelen blir bara sämre och sämre, det ända bra Mario Kart spelet är den till N64.
Double Dash är också bra.
↗ till inläggetNej, det är det sämsta av dem alla.↗ till inläggetHelt klart SSBB, Mario Kart spelen blir bara sämre och sämre, det ända bra Mario Kart spelet är den till N64.
↗ till inläggetNej, det är det sämsta av dem alla.↗ till inläggetHelt klart SSBB, Mario Kart spelen blir bara sämre och sämre, det ända bra Mario Kart spelet är den till N64.
håller med
Braawl.
SSBB såklart :D
båda två är skitägiga spel som man streck spelar ofta. men ska jag välja så tar jag brawl för den är kul även när man har allt. andra bra spel är the legend of zelda:twilight princess,mario strikers charged football och super mario galaxy :D