som rubriken skriv om du kan nått litetsms kedje brev.
Kan Du Något Sms Kedjebrev
↗ till inläggetsom rubriken skriv om du kan nått litetsms kedje brev.
Vill du veta om någon har fått kedjebrev och vad det stod eller vill du veta något bra du kan skriva i ett kedjebrev....
Detta är ju inget kedjebrev men lite kul, fick det av en kompis.
"Hörde att du blev överfallen av en våltäktsman igår, våldtäktsmannen gav dig 2 alternativ. Antingen skulle du suga hans k*k eller ge han din mobil. Jag ser att du valde att behålla mobilen"
typ det ser ut som det här
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<
3<3<
3<3<3<3<3<3<3<3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Skicka det här till dom du tycker om
<3<3
skitstörande O_o
↗ till inläggetDet finns många. För många. Varje gång jag får ett kedjebrev vill jag skjuta någon.
"I natt klockan 01:47 kommer någon knacka på ditt sovrumsfönster och ge dig en tårta! Skicka detta till 1000 personer inom 10 sekunder annars dör du imorgon".
47 är mitt favoritnummer. Det bådar gott för allas vår intro
↗ till inläggetDetta är ju inget kedjebrev men lite kul, fick det av en kompis.
"Hörde att du blev överfallen av en våltäktsman igår, våldtäktsmannen gav dig 2 alternativ. Antingen skulle du suga hans k*k eller ge han din mobil. Jag ser att du valde att behålla mobilen"
Haha, den ska jag skicka till mina kompisar. :)
f*n vad kul. :D
↗ till inläggethahaha! helt sant, man vill verkligen skjuta nån. kan inga kedjebrev, struntar i dem, raderar när jag får dem, sover gott på natten.Det finns många. För många. Varje gång jag får ett kedjebrev vill jag skjuta någon.
"I natt klockan 01:47 kommer någon knacka på ditt sovrumsfönster och ge dig en tårta! Skicka detta till 1000 personer inom 10 sekunder annars dör du imorgon".
Hatar kedjebrev...
Det finns ju skit jobbiga men sedan finns det roliga också, jag fick denna:
Kostnaden för detta sms skulle räcka till vatten för ett barn i afrika, skicka detta till alla så tar vi död på dem!
hahahahaha
Sånt vill man inte kunna. Man vill inte ha med det att göra alls!
Kedjebrev är sjukt störande.
↗ till inläggetHatar kedjebrev...
↗ till inläggetNi tillförde sjukt mkt till den här tråden, keep up the good work! :thanks:Kedjebrev är sjukt störande.
Kan man ta kedjebrev via mail oxå?
Får mest via mailen, och då är det antingen rädda valarna/hajarna/annat djur eller att man ska dö om man inte gör en speciell sak.
EDOBEM, jag brukar f*n bli spammad av dem där j*vla "rädda hajarna" "sluta rök du blir dödad av de" "clownstatyn kommer stå i ditt vardagsrum ikväll" etc
↗ till inläggetÄr det mitt fel elr :oEDOBEM, jag brukar f*n bli spammad av dem där j*vla "rädda hajarna" "sluta rök du blir dödad av de" "clownstatyn kommer stå i ditt vardagsrum ikväll" etc
JA! det är du som skickar dem:( erkänn nu när jag kommit på dig:(
får sådana här på mail hela j*vla tiden: "AKTA ER ETT VIRUS SPRIDS PÅ MSN!!!! GAH AKTA ER EDETTA ÄR ONGER SKÄMT!!! OMG IT TAKES CONTROL OVER ME GaaAHHAhAHah!!!!!111!!!!!1!1!oneoneone"
↗ till inläggetfår sådana här på mail hela j*vla tiden: "AKTA ER ETT VIRUS SPRIDS PÅ MSN!!!! GAH AKTA ER EDETTA ÄR ONGER SKÄMT!!! OMG IT TAKES CONTROL OVER ME GaaAHHAhAHah!!!!!111!!!!!1!1!oneoneone"
jo men det finns ju roliga också, alla i denna tråden skriver ju att alla är jobbiga utan att läsa i tråden..
↗ till inläggetDet finns ju skit jobbiga men sedan finns det roliga också, jag fick denna:
Kostnaden för detta sms skulle räcka till vatten för ett barn i afrika, skicka detta till alla så tar vi död på dem!
ok, ETT sånt kedjebrev kanske är roligt, men när man har fått hundra olika så är ingen rolig längre.
↗ till inläggetOk, jag erkänner :(JA! det är du som skickar dem:( erkänn nu när jag kommit på dig:(
Vissa kanske kan vara roliga men dom flesta är ju bara störande. Sen finns det såna som går via bdb o pea och andra sidor.