Just nu har jag en Euroshopper Kethup :lol: men jag kanske kan ett sätt att få den vanliga heinz flaskan att inte spruta, ska prova det nästa gång. Jag har haft detta problemet hur länge som helst
Hur Öppnar Man En Ketchup-flaska?
↗ till inläggetHan använde ju det äckliga felix ketchup isåfall.
Heinz e godare det e mer smak o den e lite starkare, typ.
Det är möjligt! han heter visserligen Felix :P så det passar kanske bra
Håller med faktiskt att Heinz smakar lite godare, men det är inte mycket skillnad imo.
Jag har inet direkt funderat över saken för vi brukar ha båda (inte samtiditg). Bara äter av det och så är jag nöjd!
Förreste så kom jag på till dig som har problem med heinz att den sprutar. Ställ den inte upp-och-ner för även om du måste "vänta" på att det i botten ska rinna fram så gör den det väldigt lätt i heinz flaskor..
Låt den stå åt rätt håll, öppna korken, vänd den uppochner, öppna korken, håll ketchupflaskan över maten, skaka eller slå på ketchupflaskan, tryck.
↗ till inläggetska jag öppna korken 2 gånger :lol: men om jag gör så så kommer det sista aldrig ut, därför måste den stå upponer i kylskåpetLåt den stå åt rätt håll, öppna korken, vänd den uppochner, öppna korken, håll ketchupflaskan över maten, skaka eller slå på ketchupflaskan, tryck.
↗ till inläggetBlev fel där. :P↗ till inläggetska jag öppna korken 2 gånger :lol: men om jag gör så så kommer det sista aldrig ut, därför måste den stå upponer i kylskåpetLåt den stå åt rätt håll, öppna korken, vänd den uppochner, öppna korken, håll ketchupflaskan över maten, skaka eller slå på ketchupflaskan, tryck.
det här var den mest onödigaste tråden jag varit inne i! KETCHUP?!
↗ till inläggetHar du testat att vända flaskan?Varje gång jag öppnar en Ketchup-flaska som stått upp-o-ner för att det är lite kvar i den, så sprutar det alltid ut massa ketchup och det kan bli kletigt... Hur öppnar man en ketchup-flaska med lite ketchup kvar som stått upp-o-ner utan att den sprutar massa?
Jag använder Heinz...
↗ till inläggetJag har testat att vända den så den står rätt efter den stådd upp-o-ner och sedan öppna den men det sprutar ändå :(↗ till inläggetHar du testat att vända flaskan?Varje gång jag öppnar en Ketchup-flaska som stått upp-o-ner för att det är lite kvar i den, så sprutar det alltid ut massa ketchup och det kan bli kletigt... Hur öppnar man en ketchup-flaska med lite ketchup kvar som stått upp-o-ner utan att den sprutar massa?
Jag använder Heinz...
Skär av flaskan på m :blink: itten sedan tar du en sked och tar ur den sista ketchupen. :rolleyes: :cool: :gitarr: :
Köp en ny vet jag...
du får väl skriva ett mail till heinz och fråga hur de har tänkt att man ska klara av det?
↗ till inläggetDet var inte en så dålig idé men då måste det verkligen vara den sista för den går ju inte att spara efterSkär av flaskan på m :blink: itten sedan tar du en sked och tar ur den sista ketchupen. :rolleyes: :cool: :gitarr: :
köp hem lite plast och lägg över. då håller det sig ^^
det här var den konstigaste tråden jag nånsin läst!!!
↗ till inläggetmen den ska ju stå upponer i kylen också, då kan det inte vara bra med bara ett lager plast foliéköp hem lite plast och lägg över. då håller det sig ^^
Fick en liten idé nu (vet inte om det var typ så som OneDream menade), sätt en liten tejpbit över hålet, då kan du öppna korken utan att det sprutar ut och sen är det ju bara att dra loss tejpen. :student:
↗ till inläggetVarje gång jag öppnar en Ketchup-flaska som stått upp-o-ner för att det är lite kvar i den, så sprutar det alltid ut massa ketchup och det kan bli kletigt... Hur öppnar man en ketchup-flaska med lite ketchup kvar som stått upp-o-ner utan att den sprutar massa?
Jag använder Heinz...
lär dig tekniken för hur man gör är ett tips.
Sätt den på sidan, så allt lägger sig neråt mot marken, vänd den sakta och det sprutar inte.
ok ska prova era tips Mange och Trips :)