Tjenare, jag hade behövt lite hjälp a lite mer erfarna pala tankers. Det är så att jag har en lvl 62 bf pala som är totalt protection speccad, men som behöver lite hjälp med hur man ska göra när man kör instanser för att hålla agget.
Hur ska man genomföra bästa pullen när det tex bara är en mob eller när det är flera(ska man kasta avenger's sheild, eller ska man tex låta en mage sheep pulla)
Jag har blivit så j*vla less nu på alla som gnäller på mej, hur tusan ska man kunna hinna hålla agg på 3-4 mob om en mage ska sheep pulla för då sticker dom direckt efter han och om dom är lite utspridda så täcker inte min AoE attack alla så jag kanske bara får bort 2 stycken, och så måste jag börja sprinbga efter magen för att den inte ska dö, men samtidigt har jag ju 2 mob efter mej som slår mej och jag kan inte undvika attacker bakifrån så jag förlorar hp och då måste healern heala mej och då sticker dom efter han ist och sen blir det en enda j*vla gröt av det hela.
så skulle ngn litemer erfaren kunna berätta hur dom brukar göra för att hinna bygga upp threaten