tjena undrar om nån vet ett bra program att redigera filmer i gör lite filmer åt en kompis när han stuntar med moppe
tack i förväg
tjena undrar om nån vet ett bra program att redigera filmer i gör lite filmer åt en kompis när han stuntar med moppe
tack i förväg
Windows MovieMaker.
After Effects och Premiere är lite mer avancerade program. Sony Vegas är lite enklare dock.
Borde inte detta vara i en annan kategori?
↗ till inläggetBorde inte detta vara i en annan kategori?
Funkar väl i Allmänt också? Lite onödigt att anmäla OCH påpeka? Ser någon mod att tråden inte hör till rätt kategori så flyttar de helt enkelt tråden.
Jag anmälde inte...Plus att om du föreslår MovieMaker så hör väl det till "Dator"? Eller?
↗ till inläggetJag anmälde inte...Plus att om du föreslår MovieMaker så hör väl det till "Dator"? Eller?
Och redigera filmer hör väl till Media? Slå upp innebörden av Allmänt. Är man osäker så är detta forumet där man postar, och om det finns ett bättre forum så flyttar ju givetvist en moderator tråden.
Man använder oftast datorn för redigering :o
Ladda ner Sony Vegas trial, lite avancerat om du är ovan men tror den har mest möjligheter.
↗ till inläggetLadda ner Sony Vegas trial, lite avancerat om du är ovan men tror den har mest möjligheter.
Skala neråt:
1. Windows Moviemaker
2. Ulead VideoStudio
3. Sony Vegas
4. Avid
5. Adobe AfterEffects/Premiere
↗ till inlägget↗ till inläggetLadda ner Sony Vegas trial, lite avancerat om du är ovan men tror den har mest möjligheter.
Skala neråt:
1. Windows Moviemaker
2. Ulead VideoStudio
3. Sony Vegas
4. Avid
Nja, inte är väl Premiere så svårt? Jag klarar då premiere lika bra som vegas.
↗ till inlägget↗ till inläggetLadda ner Sony Vegas trial, lite avancerat om du är ovan men tror den har mest möjligheter.
Skala neråt:
1. Windows Moviemaker
2. Ulead VideoStudio
3. Sony Vegas
4. Avid
Skalade baserat på hur kraftfullt programmet är.
Flyttar tråden till Grafik, passa bättre där än i Media eftersom det rör ett program.
Skala neråt:
1. Windows Moviemaker
2. Ulead VideoStudio
3. Sony Vegas
4. Avid
Skalade baserat på hur kraftfullt programmet är.
Jaha, jaja. Då stämmer det väl bra. Trodde att det var efter svårighetsgrad. :P
Sony Vegas.
Movie Maker är Enkelt för lite " simplare filmer"
Men jag vet 3 program som är Bra för lite mer proffisionell, lite avanserat men nätet kryllar av guider ;)
1. Sony Vegas
2. Videomach
3. Adobe Premier 2.0
Finns trials att ladda ner , köpa eller tanka från t.ex piratebay( obsavera olagligt )
Lycka Till!
Kolla hur redigerar filmer och tips på www.youtube.com. (sony vegas)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in