💬
Logga in
Fuska.se

Ska Gta Iv Komma Ut På Pc Senare?

30 svar · startad

↗ till inlägget

jag har läst att det ska komma till pc 2009 eller 2010

Bra, jag har hört att Halo 3 ska komma till PC år 2012 eller 2013.

Sök på youtube på 2012 och "Mayan Calender". :(

Till ovan:

Tack så hemst mycket för de goda nyheterna! :D

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Så lite så B)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Källa (www.pcgamer.se)

:cool: Fina nyheter de här ang Gta 4 till Pc!

New York, NY – August 6, 2008 – Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce that Grand Theft Auto IV will be arriving on the PC on November 18th and 21st in North America and Europe, respectively.

"We are very excited to be releasing the PC version of Grand Theft Auto IV," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "The whole team is dedicated to bringing an amazing gaming experience to the PC. The game looks and plays beautifully on PC and we can't wait for people to play it."

Developed by series creator Rockstar North and set in Liberty City, the latest installment in the enormously successful Grand Theft Auto series features a painstakingly detailed and life-like city for players to explore; a rich, immersive narrative experience; an original soundtrack highlighting the cultural eclecticism of Liberty City; and newly expanded multiplayer just for the PC.

For more information please visit: http://www.rockstargames.com/IV

Underbart, lagom till min födelsedag också!

9 Aug 2008
Nivå 6 · Fuskare

Så är det..

Det kommer till PC.. ;I

10 Aug 2008

YAAAAHOOOOO!

Jag har varit skitnära på att köpa ett ps3 _endast_ för att kunna spela GTA IV. nu ska jag fira resten av denna natt.

13 Aug 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Sååå oväntat.

23 Aug 2008
Nivå 2 · Novis

GUYS GUYS!!!! JAG HAR NEWS!!!!! GTA IV KOMMER TILL PC.

http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=55791

DET ÄR SIDAN. MAN KAN BOKA SPELET. INTE SÅ DYRT. GANSKA BILIGT JÄMN FÖRT MED XBOX360.

DET KOMMER I ÅR!!!!!! 21-NOVEMBER-2008!!!!!! SKÄMTAR INTE. KOLLA SIDAN.

BOKA OM NI VILL HA DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Du behöver inte överdriva. Asså med alla stora bokstäver osv. Btw, så visste vi att det kommer till PC sen ett tag tillbaka och det finns nog de som kan hitta hemsidor själv.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det måste komma ut till data, annars kan man ju inte modda!!! :angry: :angry: :angry:

aaaaa. det har du rätt i. jag ÄLSKAR MODDA!!. undrar vilka mod man kan göra.

!!!!!SLUTA GLO PÅ MIN TEXT!!!!!

↗ till inlägget
Du behöver inte överdriva. Asså med alla stora bokstäver osv. Btw, så visste vi att det kommer till PC sen ett tag tillbaka och det finns nog de som kan hitta hemsidor själv.
emm... när var det du sov sist?
Nivå 5 · Fuskare

VA!?!??! VA MENAR DU!?!?!? ASSÅ... VET DU ATT GTA IV KOMMER TILL PC!?!?!?! JAG LÄSTE DET IDAG NU MÅSTE JAG SÄG DET TILL ALLA SOM REDAN VISSTE DET!!!

Ungefär så skrev du. Och varför skulle det vara längesen jag sov? :mellow:

24 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling

Lite ny info om spelet Här B)

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in