💬
Logga in
Fuska.se

Bill Gates I En Dag?

52 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

@Gripen.. lägger du ner microsoft kommer du få mer än 100 miljoner klagobrev..

OnT: Jag skulle öppna bank konto och lägga över hälften av billy's pengar och slösat

dom bara när det behövts..

Jag skulle göra nått bättre än att skäna pengar till nått jefla medicin skit..

Jag skulle f*n lasta över 8 flygplan med mat + kläder och gått o delat

ut till typ fattiga afrikanare/asiater samt offer ifrån krig o så.

27 Aug 2008
↗ till inlägget

@Gripen.. lägger du ner microsoft kommer du få mer än 100 miljoner klagobrev..

Snarare 100 miljoner tackbrev, microsoft har ett monopol som måste utrotas. Utan microsoft skulle tekniken utvecklas 10 gånger så fortare.
Nivå 0 · Nykomling

Skulle skicka alla pengar till mig sen nästa dag är jag han för evigt

post-36809-1219864546_thumb.gif

Nivå 0 · Nykomling

man ser i den här tråden vilka parasiter folk är igentligen, ta alla hans pengar-,- och dessutom, även om ni var honom i en dag skulle ni inte kunna hans kontonummer....

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag är ingen jävel som utnyttjar alla pengar, jag skulle låta han ha dem.

Tvekar på att du skulle låta flera miljarder ligga orörd om du hade tillgång till varenda öre.
Nivå 0 · Nykomling

Jag hade utan tvekan skänkt det mesta till välgörenhet. Vad f*n ska man med så mycket pengar till själv? (Jag vet att han bidrar i dagsläget men det är ändå ofantliga summor kvar efter bidragen.)

Nivå 0 · Nykomling

Jag skulle inte ens vilja vara den där äckliga j*vla snobb mannen.

Nej fy f*n finare människor får man leta efter. :)

28 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling

Skulle göra mig själv ekonomiskt oberoende sen så skulle jag ge grymt mycket pengar till forskning om miljön, olika kampanjer för att vanliga människor ska bli engagerade och WWF.

Nivå 0 · Nykomling

jag skulle först skafa en värsting dator med bästa tillbehör sen ett 360 med live och flera hårdiskar med alla spel

sen alla ps3 spel och större hårdisk sen alla till wii alla tillbehören och allt sen skulle jag nörda runt på dom sen skulle jag köpa media market och sen donera några miljoner till cancer forskning och alla såna här fonder och skulle köpt macdonalds och jorden XD

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag skulle först skafa en värsting dator med bästa tillbehör sen ett 360 med live och flera hårdiskar med alla spel

sen alla ps3 spel och större hårdisk sen alla till wii alla tillbehören och allt sen skulle jag nörda runt på dom sen skulle jag köpa media market och sen donera några miljoner till cancer forskning och alla såna här fonder och skulle köpt macdonalds och jorden XD

Någonting säger mej att du är tv-spels beroende.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Någonting säger mej att du är tv-spels beroende.

nej men nästan ;)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Istället borde du ta o köpa en ordbok..

Du ska köpa alla ps3 spel och wii spel men inte själva konsollerna?

Rätta gärna igenom era inlägg innan ni skriver :)

Jag skulle som andra inlägget en sida bakåt skänka till andra folk.

Varför vill folk ha världens bästa dator? Fatta att den inte är 1% till spel..

Jag skulle köpa världens bästa speldator med över 5TB utrymme och

nånstans vid 1GBit upp/ner.

Sen skulle jag nog ge min farsa en miljard och min syrra 500 miljoner.

Själv skulle jag nog ge mig själv 100 miljoner?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Istället borde du ta o köpa en ordbok..

Du ska köpa alla ps3 spel och wii spel men inte själva konsollerna?

Rätta gärna igenom era inlägg innan ni skriver :)

Jag skulle som andra inlägget en sida bakåt skänka till andra folk.

Varför vill folk ha världens bästa dator? Fatta att den inte är 1% till spel..

Jag skulle köpa världens bästa speldator med över 5TB utrymme och

nånstans vid 1GBit upp/ner.

Sen skulle jag nog ge min farsa en miljard och min syrra 500 miljoner.

Själv skulle jag nog ge mig själv 100 miljoner?

men jag har dom :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in