hejsan du, jag har hittat en scammer.
(läs och acceptera avtalen, sedan ser du vad).
Finns det något tips på vad man kan göra :P?
(antar att det är en scammer-sida)
Tar bort länkarna då de egentligen inte har något med saken att göra. //Boffa~
hejsan du, jag har hittat en scammer.
(läs och acceptera avtalen, sedan ser du vad).
Finns det något tips på vad man kan göra :P?
(antar att det är en scammer-sida)
Tar bort länkarna då de egentligen inte har något med saken att göra. //Boffa~
Dåligt.
andvänd bomb vid en spammare(i wow) eller totem men andra sidor och youtube och sånt anmäl och ignorera
uhh.. kan du skriva om det är nåt farligt i användaravtalen som jag verkligen borde läsa eller om det bara är att acceptera?
donaldduck va f*n snackar du om?
det är inget med avtalet. Utan det är sen när man ska "registera" sig så scammet är ^^
"sajt.org"?
Hur pantad måste man vara för att gå på något sånt. å-å-å-å
DDoS, finns inget annat val.
då behöver man en som kan DDoSa ^^
Det kallas pishing, och InTech ge dig inte på oss scammers med att försöka DDoSa, du kommer få stora problem.
[[MSA Scammer Group]]
Ah, tomma hot. Very funny. Förövrigt heter det "Phising". Jag tvivlar också på att om jag skulle DDoSa dig så skulle du knappast få tag i mitt ip för att sedan DDoSa tillbaks. Faktum är, att om det är din sida så har du säkert ändå följt en guide på mmowned.com. Dvs, du vet inte hur man gör en Phising sida, då kan du knappast veta hur du DDoSar. Och om du skulle kunna, så tar du garanterat en tool ifrån internet. Script kiddie, jag hatar sådana som dig som tror du kan hacka. SCRIPT-KIDDIE
JAK KILLAR HEZTAR1!1
↗ till inlägget:cool:JAK KILLAR HEZTAR1!1
↗ till inläggetHot? Knappast, jag har inte hotat honom. Jag sa åt honom att han inte ska lägga näsan i blöt när han inte har något med det att göra. Sedan skulle InTech aldrig DDoSa. Och varför skulle jag hålla på med phishing? Finns mycket bättre och effektivare metoder. Sedan har jag aldrig påstått att jag vet hur man DDoSar, och aldrig påstått att jag skulle DDoSa någon heller för den delen. Och att hacka? Har vi ens pratat om att hacka? Nej.Ah, tomma hot. Very funny. Förövrigt heter det "Phising". Jag tvivlar också på att om jag skulle DDoSa dig så skulle du knappast få tag i mitt ip för att sedan DDoSa tillbaks. Faktum är, att om det är din sida så har du säkert ändå följt en guide på mmowned.com. Dvs, du vet inte hur man gör en Phising sida, då kan du knappast veta hur du DDoSar. Och om du skulle kunna, så tar du garanterat en tool ifrån internet. Script kiddie, jag hatar sådana som dig som tror du kan hacka. SCRIPT-KIDDIE
InTech, du bör seriöst inte börja bråka med personer när du inte har ett j*vla skit med dem att göra.
Sedan ska du inte prata om vad man gör på MMOWNED, du som bad mig om länken bara för att läsa på om emulation av private servers eftersom att du tydligen berättat en massa lögner om att du redan kunde sådant.
förövrigt så var trådens ämne mer att visa upp scamsidan, inte få någon hjälp.
Tro vad ni vill.
Och sedan så pratade jag om just dessa sidor, och hade mycket med denna tråd att göra.. Lol.
Visa upp phishingsidan? Jovisst, ändå vill du ha nån som kan DDoSa. Antingen posthuntar du eller så är du så dum så du inte förstår att folk inte blir lurade.
Sedan har jag inget med dessa scammers att göra - men jag stödjer dem. The art of scamming will never die.
Lol, finns antagligen folk som blir scammade av det..
↗ till inläggetSåhär tänker de flesta av oss, bland annat jag - folk som är så blinda att de inte förstår att det är en scam förtjänar att bli scammade.Lol, finns antagligen folk som blir scammade av det..
Att du sedan bara ville visa upp sidan är ju lögner, jag menar kolla bara på ämnet "Göra Med Scammers?" du frågar vad du ska göra med scammers.
Jovisst. Men ämnet var menat att visa upp scam-sidan också.
↗ till inläggetJovisst. Men ämnet var menat att visa upp scam-sidan också.
↗ till inläggetförövrigt så var trådens ämne mer att visa upp scamsidan, inte få någon hjälp.
Hur ska du ha det?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in