💬
Logga in
Fuska.se

Smsutopia

8 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

jag reggade mig på smsutopia igår, och efter att läst vad några skrivit så ska de tydligen kosta pengar i månaden, stämmer de? ( smsutopia = en sida där man kan skicka 20 sms varje dag )

såhär står de i smset man får av dem:

Välkommen till SMSUtopia Du har nu fått en tilldelning på 20 sms per dag. Avanmälan SMSUTOPIA STOP till 72320. Max 3x25?kr/mån, och max 200 sms totalt. Mvh SMSUtopiana.com

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare

Sms:a stop direkt, allt som kostar pengar med mobilen blir till slut väldigt dyrt, alla företag som håller på med sånt har fått flera klagomol, jag använder http://www.gratissms.se/ som är helt gratis men man får bara 2 sms per dag men kan samla "krediter" gratis för att få mer, helt gratis

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

jag reggade mig igår och skickade mina 20 sms, sen avreggade jag mig igår, kommer de kosta mig något tro?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Fixa telia.

Fyll på mobilen med 300 kr - få 3000 gratis sms i 1 månad =D

Antagligen, de lurar alltid en på pengar.

De kommer nog få dig betala för en månad.

27 Aug 2008
Nivå 6 · Fuskare

Min kompis smsade till Jamba för någon animation eller nåt skit, han fick betala cirka 150spänn innan han fick reda på att det kostade i månaden xD

↗ till inlägget

Min kompis smsade till Jamba för någon animation eller nåt skit, han fick betala cirka 150spänn innan han fick reda på att det kostade i månaden xD

Jamba sucks, Jag skulle fixa det där spytest eller va det heter (lögndetektor skit) och då fick jag nån j*vla dålig låt istället... Och sen får jag typ sms från dom hela tiden..
28 Aug 2008
Nivå 7 · Fuskare

smsme.se!

Gratis sms hela tiden! :)

29 Aug 2008

haha, jag trodde folk visste att jamba är som det är här.. men det verkade inte så.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in