↗ till inlägget
Men shit vad mycket gojja du snackar?
Jag ska ge dig tid att läsa det du skriver genom att göra texten fetare.
Gillar heller inte att du skriver idiot till mig även fast du bara är förbannad, det är dumt att slänga dumma ord i ansiktet på folk du inte känner.
Han skrev att det har med smaken att göra, han har nog inte smakat människokött någon gång så han ska inte skriva att det smakar dåligt.
↗ till inläggetNi som säger att man inte kan älska ett djur lika mycket som en mänsika så är det helt j*vla fel. Man kanske är närmare med mänsikor eftersom att dem är smartare och kan prata och uttrycka känslor mer än djur. Det känns sjukt jobbigt att ha växt upp med ett djur från blöjorna och sen att det dör när man är ~14-15 år. Minst lika jobbigt som en mänsika.
Det är du som har så j*vla fel egentligen. Skulle du sörja mer om din hund dog än om t.ex. din mor dog?
Du kan aldrig knyta samma band till ett djur, du kan inte föra konversationer, du kan inte älska ett djur på samma sätt som med en människa helt enkelt.
Det sa jag aldrig.
Nej, jag vet att du aldrig skrev det. Tänker du efter så var det en fråga och ingen statering.
Okej men jag både påstod att jag inte hade sagt det
och svarade på din fråga, har jag rätt? (<- det är en fråga)
Du svarade inte på min fråga, vad skulle du sörja mest? Djurfanskapet eller din mor som uppfostrat dig och fött dig och utstått smärta för att Gud skulle kunna skicka dig till denna planet?!