Loka now...Loka Forevah Ramlösa smakar ju bara...Dåligt
Loka Eller Ramlösa
kolsyrat vatten är blää
Loka och Ramlösa är bättre en Coca cola. :D
↗ till inläggetHåller med dig!Har aldrig gillat kolsyrat vatten. Finns ju kranvatten som i princip är gratis.
Jag hatade loka/ramlösa när jag var liten men nu ä det bättre än Coca Cola.
Om jag tvunget ska bli törstig när jag är ute dricker jag kolsyrat vatten. Dricker det bara som ersättning för läsk. Helst dricker jag kranvatten.
Har inte koll på skillnaden mellan olika sorter, men kommer ihåg att jag druckit ramlösa som inte var så gott... Kanske berodde på att just den smaken var äcklig, men men.
Drycker hellre kranvatten, Sverige har ett av världensrenaste vatten så varför betala mer för kolsyrat vatten (som blivit transporterat med lastbil också).
LOKA
↗ till inläggethåller med, orka betala för vatten med bubblor i :PDrycker hellre kranvatten, Sverige har ett av världensrenaste vatten så varför betala mer för kolsyrat vatten (som blivit transporterat med lastbil också).
Loka
↗ till inläggetDrycker hellre kranvatten, Sverige har ett av världensrenaste vatten så varför betala mer för kolsyrat vatten (som blivit transporterat med lastbil också).
Håller med. Transporten bidrar till utsläppet så jag dricker hellre kranvatten.
↗ till inläggetCouldn't agree more:Drycker hellre kranvatten, Sverige har ett av världensrenaste vatten så varför betala mer för kolsyrat vatten (som blivit transporterat med lastbil också).
Dessutom så smakar det ganska så illa med Loka/Ramlösa.
Ramlösa är mer populärt och mycket godare än Loka. Dricker ändå inte så mycket Kolsyrat vatten, men det händer ibland. ^^'
//Megadeth
↗ till inläggetDrycker hellre kranvatten, Sverige har ett av världensrenaste vatten så varför betala mer för kolsyrat vatten (som blivit transporterat med lastbil också).
word, dock kommer inte kranvatten med jordgubbssmak..
Couldn't agree more:
Dessutom så smakar det ganska så illa med Loka/Ramlösa.
noo! det är gott som in i h*lvete :)
↗ till inläggetJa du.. ramlösa är inte alls godare än loka..Ramlösa är mer populärt och mycket godare än Loka. Dricker ändå inte så mycket Kolsyrat vatten, men det händer ibland. ^^'
//Megadeth
Och Loka.. finns med på d-housewives reklamen :)
jag dricker typ aldrig kolsyrat vatten men loka och ramlösa smakar likadant tycker jag :D
Loka!
LoKa:D
Ramlösa kaktus<3
Det smakar skit imo, men föredrar Loka.
Loka, det är mer naturligt.