Hejsan... En som är clan leader i clanen TOK säger att han är admin och tänker banna mig. Vet ni nåt om att han kan banna mig?
Hackade På Steam
suck, om han bannar dig för att du inte joinar en klan kan du ju alltid rapportera honom till steam? ( om du menar att han är admin för steam alltså )
Får jag lov att skratta? :)
Ja du får skratta.
Men jag får joina bara om jag ger mitt lösenord. Och hur kan jag kontakra steam?
Behöver inga svar jag skulle inte ha nåt acc nu sa han men har det xD
Ledaren i TOK är admin i hans klan, men han kan ej banna ditt STEAM.
Men om han kräver att du ger honom ditt lösenord för att bli med i hans klan så är han bara en ynklig scammer. Så låt han vara, han försöker bara scamma dig.
↗ till inläggetDet var min kompis kompis som skojade med mig med min kompis acc.Ledaren i TOK är admin i hans klan, men han kan ej banna ditt STEAM.
Men om han kräver att du ger honom ditt lösenord för att bli med i hans klan så är han bara en ynklig scammer. Så låt han vara, han försöker bara scamma dig.
Hur kan du bli lurad när de använder din kompis acc? Du hade märkt ifall någon ny på friends list hade lagt till dig.
1. Du måste acceptera honom.
2. Känner du inte igen din kompis namn på cs? Det är bara att högerklicka på kompisen och sedan trycka View alias/Visa alias så ser du vad han hette innan.
Som sagt. Ge aldrig ut ditt lösenord till någon random person som säger att dom ska stänga av dig från steam utan anledning.
↗ till inlägget1: Min kompis kompis låsades att det var min kompis och sa att han och att min andra kompis hade gjort så.Hur kan du bli lurad när de använder din kompis acc? Du hade märkt ifall någon ny på friends list hade lagt till dig.
2. Känner du inte igen din kompis namn på cs? Det är bara att högerklicka på kompisen och sedan trycka View alias/Visa alias så ser du vad han hette innan.
2: Jag känner igen dom.
↗ till inläggetdu är ändå fruktansvärt lättlurad...↗ till inlägget1: Min kompis kompis låsades att det var min kompis och sa att han och att min andra kompis hade gjort så.Hur kan du bli lurad när de använder din kompis acc? Du hade märkt ifall någon ny på friends list hade lagt till dig.
2: Jag känner igen dom.