💬
Logga in
Fuska.se

Flyff Private Server?

12 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Hej

Jag har kollat runt lite på google och har hitat flyff private servers men på alla jag har kollat på står det att dom är nere för tillfälet vet nån här på fuska om det finns flyff private servers och hur kan man joina då?

Svara snabbt tack :)

Nivå 4 · Lärling

Finns bara 2 stycken, sök på xtereme-top100 eller vad det nu heter så hittar du dem.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Finns bara 2 stycken, sök på xtereme-top100 eller vad det nu heter så hittar du dem.

Går dom att spela på nu och va heter dom kan du sicka en länk? :P
Nivå 16 · Legendfuskare

men bara googla det är snabbaste och lättaste sättet att få svar

10 Sep 2008
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

Jag har redan googlat och jag har set din signatur

Men jag hittar ingen som är uppe och så vet jag inte riktigt hur man ska göra

så jag undrar om det är nån som redan spelar på en?

Nivå 7 · Fuskare

Det finns flera stycken. Fast alla utom en är i "Developement" stadiet. Den som går att spela på (Som f.ö är nere pga att de byter Host) heter FlyForFame(FFF).

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Det finns flera stycken. Fast alla utom en är i "Developement" stadiet. Den som går att spela på (Som f.ö är nere pga att de byter Host) heter FlyForFame(FFF).

Okej synd :(

Men tack för ett bra svar :lol:

Nivå 16 · Legendfuskare

eftersom flyff private server tydligen kommit finns det inte så många och det är svårt att få tag på en som är uppe, så är det med alla spel

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

Jaja jag får la vänta lite då :P

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Varför inte bara lira vanliga flyff istället?
11 Sep 2008
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #11
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför inte bara lira vanliga flyff istället?

Jag har gjort den men det blir så dyrgt at levela
15 Sep 2008
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #12

Fly For Fame är uppe nu!! :lol:

Men just nu kan jag itne komma in vet ej varför det är där man ska välja server så står det bara Connecting Please Wait

8 Apr 2009
Nivå 0 · Nykomling

Flyforfellows har ochså flyff server. Man måste ha Hamashi och sen hämtar man en v13 klient och deras filer sen spelar man.

Hamashi loggar man in så här: Joina FLYFORFELLOWS1 och pass är 1234 så får du information där dom är snälla

Du kan ju alltid joina en svensk server som heter Flyforfellows.

Gör så här: Ladda ner Hamashi, Joina ett nätverk där som heter FLYFORFELLOWS1 och här är password 1234.

Dom har v13 på sin server så du måste ladda ner den efter du joinat. Länken finns i välkomstmeddelandet man får när man joinat. Annars fråga någon

Sen när du har joinat kommer du att få hjälp där om hur man gör. Dom är jättebra som har denna server och även gm s är bra. Servern försöker vara uppe 24/7 men dom har precis installerat den så ibland fryser servern men då får man säga till att dom startar om den.

Hamashi: FLYFORFELLOWS1 1234

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in