↗ till inläggetFixa Prat också, en svensk chat addon (jag har det, kolla på min UI några sidor bakåt)Gjorde nyss en helt egen UI, är ganska nöjd med det :)
Jag kan skicka UIt till er om ni vill ha det, det är komplett laggfritt och snor bara 2-3 fps från dig :D
Hur Ser Din Char Ut?
Hur skaffar man pengar lätt da? Jag är en lvl 10 druid just nu och jag har bara runt 10s. Vet inte hur jag ska göra. Har fixat leatherworking och skinning men jag behöver en skinning knife, och jag vet inte hur man skaffar en. Tjänar man bra med pengar på dom här två (leatherworking, skinning)? Jag vet att man kan göra armour till sig själv också men dom här två.
Smurf boots!! (och Tabard of the Scarlet Crusade, 1-2% drop chans)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Eltryffel
↗ till inläggetSkinning knife får du hos en General Goods snubbe.Hur skaffar man pengar lätt da? Jag är en lvl 10 druid just nu och jag har bara runt 10s. Vet inte hur jag ska göra. Har fixat leatherworking och skinning men jag behöver en skinning knife, och jag vet inte hur man skaffar en. Tjänar man bra med pengar på dom här två (leatherworking, skinning)? Jag vet att man kan göra armour till sig själv också men dom här två.
Och för att skaffa pengar så måste du ha mining istället.
Enchanting är inte heller ett dåligt val.
Jag tjänar minst 50g per dag på enchanting.
@Smurfbootsen.. LOL! :)
↗ till inläggetDe gick dock sönder när jag satte på mig de så nu har jag bara lite tyg runt fotleden ;D↗ till inläggetSkinning knife får du hos en General Goods snubbe.Hur skaffar man pengar lätt da? Jag är en lvl 10 druid just nu och jag har bara runt 10s. Vet inte hur jag ska göra. Har fixat leatherworking och skinning men jag behöver en skinning knife, och jag vet inte hur man skaffar en. Tjänar man bra med pengar på dom här två (leatherworking, skinning)? Jag vet att man kan göra armour till sig själv också men dom här två.
Och för att skaffa pengar så måste du ha mining istället.
Enchanting är inte heller ett dåligt val.
Jag tjänar minst 50g per dag på enchanting.
@Smurfbootsen.. LOL! :)
↗ till inlägget↗ till inläggetHär är min alt; http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ow&n=Bolgim
Här är min main; http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Samerius
:D
Nice trinket du har på din warlock. Rly.
Va det ironi? Dessutom är det min PvP trinket, jag glömde lägga på min PvE...
Kan ju bero på din Tanking trinket? -.-
Kanske läs vad jag skrev? -.-
Jag hoppas verkligen inte att du har needat på den trinketen... o.o
Jag är ju way behind the lines nu..
Vad är det för skillnad med PvP armor och PvE?
Jag använder samma armor i BG och PvE :huh:
Så om jag har en +13 agi glove och en +14 agi,
Är ena PvP eller PvE?
↗ till inlägget↗ till inläggetHär är min alt; http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ow&n=Bolgim
Här är min main; http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Samerius
:D
Nice trinket du har på din warlock. Rly.
Va det ironi? Dessutom är det min PvP trinket, jag glömde lägga på min PvE...
Kan ju bero på din Tanking trinket? -.-
Kanske läs vad jag skrev? -.-
Jag hoppas verkligen inte att du har needat på den trinketen... o.o
Nej, jag needa inte den. Alla i gruppen greeda och jag vann den.
↗ till inläggetEnkelt, PvP armor är armor gjort för en PvPspelare medans PvE armor är gjort för en PvEspelare. :)Jag är ju way behind the lines nu..
Är ena PvP eller PvE?
Du behöver inte tänka på sånt förns 70, det är då det blir viktigare.
↗ till inlägget↗ till inläggetEnkelt, PvP armor är armor gjort för en PvPspelare medans PvE armor är gjort för en PvEspelare. :)Jag är ju way behind the lines nu..
Är ena PvP eller PvE?
För Rogues är det tvärtom! :( ( Egentligen inte när det kommer till PvP i PvE, men s3/s4 headet är bättre än t5 headet as far as I know. :P )
↗ till inlägget↗ till inläggetJag är ju way behind the lines nu..
Är ena PvP eller PvE?
Enkelt, PvP armor är armor gjort för en PvPspelare medans PvE armor är gjort för en PvEspelare. :)
För Rogues är det tvärtom! :( ( Egentligen inte när det kommer till PvP i PvE, men s3/s4 headet är bättre än t5 headet as far as I know. :P )
sen behöver rogues hit rating vilket inte är på pvp gearen
↗ till inlägget↗ till inläggetJag är ju way behind the lines nu..
Är ena PvP eller PvE?
Enkelt, PvP armor är armor gjort för en PvPspelare medans PvE armor är gjort för en PvEspelare. :)
sen behöver rogues hit rating vilket inte är på pvp gearen
S3 headet har mer hit rating än t4 och t5 headet. :P
Vem har sagt att man tvunget ska ha T4 och T5 headen? finns mycket bättre random drop heads
↗ till inläggetVem har sagt att man tvunget ska ha T4 och T5 headen? finns mycket bättre random drop heads
Gör det? :o T4 (2) set bonusen är den näst bästa Rogue set bonusen i spelet. ( etta ligger 4pt t6. ) Och den enda som jag kan tänka mig som kan mäta sig med t4/t5 huvudet är som sagt s3 headet och Grimgrin Face Mask pre-MH/BT.
Det finns inte alls bättre random drops >.< De enda headsen som slår t5 är Grimgrin Faceguard, t6 och möjligtvis s4
Snyggt tagen bild.
Alla som ska rerolla en horde, gör det på Shattered Hand. Det är så nära en svensk server man kan komma. (vill ha nån att spela med ;D)
↗ till inläggetJag funderar på att rerolla :) visste bara inte på vilken server. Men det är PvP va?Snyggt tagen bild.
Alla som ska rerolla en horde, gör det på Shattered Hand. Det är så nära en svensk server man kan komma. (vill ha nån att spela med ;D)