Hej, jag får utbrott snart. innan har jag haft problem med Lite popups och background changes men nu har det gått förlångt...
så fort jag försöker ladda ner en fil tex Vdj trial så startas Dl rutan. Dl mäteren går hela vägen(instant) Och files kommer till mitt skrivbord. men Den är bara runt 100kb. och så fort jag försöker öppna den så står det att den är korrupt.
Jag har fösökt med allt. scannat datorn med sophos antivirus/avg free / norton / windowsdefender och fanhans moster men Hittar inget virus.
Vad skall jag göra?!!! jag kan ju knappt ladda ner musik ( Torrents(laglika ofc) fungerar dock). men inte en fil över runt 100 kb
finns det inget man kan göra I regedit eller så. hitills har jag klarat mig med smitfraud och det har funkat mot det mesta.
Info.
andvänder ie explorer (nyaste med normala inställningar)
har testat stänga av brandvägg och allt möjligt. (inklussive Dödat varenda procces ( inte explorer.exeoch dyligt)
Har gjort system restore typ 10000 ggr och scanat Datorn 21380932189180391328132 ggr med alla möjliga program
Just det glömde säga att jag Bliv även skickad till andra sidor när jag klickar google länkar.
Så nu får jag utbrott!! HJÄÄÄLPP!!! Skulle bli jävligt fcking tacksam ifall nån hjälpte mig.
Och plz skriv inte att jag ska Instalera om hela Windows för det kommer jag ej!!!!
Och dessutom förlåt för alla svordomar men jag får f*n Damp nu!