Hej!
Vet inte vilket spel ja ska köpa <_<
Pris : 0 -300 kr
Affär : Webbhallen.com
Skriv gärna flera förslag
Hej!
Vet inte vilket spel ja ska köpa <_<
Pris : 0 -300 kr
Affär : Webbhallen.com
Skriv gärna flera förslag
Stranglehold tycker jag
här är en länk med billiga 360 spel!
Vänta till den 24 oktober då Fable 2 kommer ut :D Fable och Fable:TLC var grymt bra spel och Fable 2 är tio gånger större :D Kolla www.lionhead.com så ommer du direkt till Fable 2 sektionen :P Själv köpte jag xbox 360 bara för Halo 3 och Fable 2 ^^
1.Gå till PSXcare o flasha ditt xbox 360.
2.Bli medlem på blackcats o ladda ner spel...(Bästa stället att ladda ner spel på)
3. Köp http://www.webhallen.com/prod.php?id=49665 o bränn spelen på'rom.
Att flasha kostar typ 500 spänn.
10 Skivor 250.
Det blir 750,typ som ett spel.
Tjänar typ 5000.
↗ till inläggetVänta till den 24 oktober då Fable 2 kommer ut :D Fable och Fable:TLC var grymt bra spel och Fable 2 är tio gånger större :D Kolla www.lionhead.com så ommer du direkt till Fable 2 sektionen :P Själv köpte jag xbox 360 bara för Halo 3 och Fable 2 ^^
går d o ladda ner spel o lägga in på ett USB minne o koppla in d i xboxet o spela?
↗ till inläggetnej det gör det inte.↗ till inläggetVänta till den 24 oktober då Fable 2 kommer ut :D Fable och Fable:TLC var grymt bra spel och Fable 2 är tio gånger större :D Kolla www.lionhead.com så ommer du direkt till Fable 2 sektionen :P Själv köpte jag xbox 360 bara för Halo 3 och Fable 2 ^^
går d o ladda ner spel o lägga in på ett USB minne o koppla in d i xboxet o spela?
du måste flasha ditt xbox och sen ladda ner o bränna spelen på dual layer dvd + r skivor.
HALO 3
Köp Call Of Duty 4, det är värt det, även om det kostar över 300 kr.
Tony Hawks Proving ground
finns det inte utan flashning så här att man kan kopiera spelet från skivan till hårddisken? altså om det är orginalskiva
tror inte det dem flesta spel är ju kopierings skyddade..
Köp Force Unleashed
↗ till inlägget1.Gå till PSXcare o flasha ditt xbox 360.
2.Bli medlem på blackcats o ladda ner spel...(Bästa stället att ladda ner spel på)
3. Köp http://www.webhallen.com/prod.php?id=49665 o bränn spelen på'rom.
Att flasha kostar typ 500 spänn.
10 Skivor 250.
Det blir 750,typ som ett spel.
Tjänar typ 5000.
Använd Xbox Live på egen risk.
XBL är ju den bästa funktionen (förutom att spela spel) ju!
Okej men Halo 3, Pes är bra.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in