Jag inte vad det heter men ja kan förklara... Vad heter dom där lys rören man har under bilar eller EU-vespor?? Tänkte köpa såna till min moppe men har inte kommit på va dom hette :( Så någon som vet va dom heter tack för era svar :)
Hjälp Men En Sak? Alla Titta Här!
Neonljus?
Jo men asså va jag vet var det ett annat namn för de när man går tex till en bil försäljare som har sånt så heter de någonting annat?
Har hittat såna nu i rätt storlek men kan man sätt på neonlusen på en moped? Måste de vara en speciell eller går de med dom flesta?:o
Det är olagligt att ha det på en moppe, men du gör som du vill.
NeonRör ? menar du?....
Vist tar jag alltid risken för att få moppen att se coolare ut i mörkret alltid xD .
Man kan väl ha neon ljus och ha de som extra ljus och inte ha dom på hela tiden?
↗ till inläggetMan kan väl ha neon ljus och ha de som extra ljus och inte ha dom på hela tiden?
Men der beror väll på också vart du ska ha dom?
Har man det under moppen och kör, och om polisen ser dig så kommer dom säkert fråga ngt, men det är bara min teori.
strömbrytare?
Inget bra alls på en moppe.
Fick själv böter som f*n..... (Då var detta en cross :D)
Min kompis som är självklart äldre än mig(16). Har rött neonljus på framsidan på hans EU moppe ^^.(Perfekt)
Han har det inunder den oxå.
Vad jag har hör så får man inte ha Blått neon
ska ha blå/rött eller grönt de är nion rör som man kan ändra färg på som ja ska köpa så om snuten säger att ja inte får ha blått ändrar ja till grönt/lila/rött/gult eller nå. Fast det är j*vligt dyrt att köpa såna.... 999:- för 4- pack,,, gör ont i plånboken xD
LED Tub - Enfärgad Multi 38 LED Tub (neon)?
http://www.blueride.se/images/th_15inch_red_1.jpg
info: 38 cm långt lysrör med LED-dioder.
Lysröret har 9 olika funktioner, fast sken, blinkande, dansande osv. varav 2 funktioner styrs via ljudsensor.
Kan fästas med dubbelhäftande tape eller skruvas fast, tape och skruvar medföljer.
Kopplas direkt till cigarettuttaget. Plugg medföljer.
Strömbrytare på pluggen.
38 cm lång.
12 volt.
↗ till inläggetLED Tub - Enfärgad Multi 38 LED Tub (neon)?
http://www.blueride.se/images/th_15inch_red_1.jpg
info: 38 cm långt lysrör med LED-dioder.
Lysröret har 9 olika funktioner, fast sken, blinkande, dansande osv. varav 2 funktioner styrs via ljudsensor.
Kan fästas med dubbelhäftande tape eller skruvas fast, tape och skruvar medföljer.
Kopplas direkt till cigarettuttaget. Plugg medföljer.
Strömbrytare på pluggen.
38 cm lång.
12 volt.
vart kan man köpa sån? vad kostar det? xD
Lysdeoder?
Neonrör?
Vilken sida hitta du neonröret?? Måste bara ha en sån <3 Love it <3