💬
Logga in
Fuska.se

f*n Vad Elakt!

34 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

http://www.youtube.com/watch?v=FB-6Dpj2TV8...feature=related

j*vla omogna skit ungar som gjort den här..

Håller ni inte med?

Hur kan man bara göra så?!? :angry:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Håller ni inte med?

Okej, det där var riktigt respektlöst men jag tycker hela Engla grejen är helt uttjatat. Engla-mordet blev utnyttjad av median för att sälja mer tidningar och skaffa mer tittare, men skäller någon på dem? Nej.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Bilden såg kul ut :) Men elakt gjort :( (Nää, skrev inte det här för att vara taskigt mot henne, helt sjukt elakt gjort egentligen)

Nivå 5 · Fuskare

Det är så j*vla överdrivet med henne.

Nivå 13 · Mästerfuskare

varje dag försvinner hundratals människor i världen... varför ska man göra sån himla stor sak med just hon?!

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Är det bara jag som tycker att det är oerhört omoget att göra sådant? Dom som gjort detta saknar definitivt förnuft.

Men som sagt, Engla fallet är överdrivet, tusentals barn försvinner varje år. Hon var tyvärr en av dom.

Nivå 4 · Lärling

FatBall, du behöver inte hänga upp dig på sånna smågrejer som händer på internet. Kanske max 1000 personer har sett det där, och 97% av dem som kollade aldrig se på den videon mer. Det finns så många idioter så försök inte hänga dig upp på sånna småsaker.

Senast ändrad:

Tycker det är bra, åh Engla är försvunnen världen går under! Medans det finns barn i Afrika som svälter och våldtas, men dem bryr sig ingen om.

Där hade su faktiskt en poäng, Ubuntu. Det som hände med Engla händer nästan hela tiden, runt om i världen och i Sverige. Men ingen bryr sig om dom, utan det är Engla som det ska vara så synd om.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

FatBall, du behöver inte hänga upp dig på sånna smågrejer som händer på internet. Kanske max 1000 personer har sett det där, och 97% av dem som kollade aldrig se på den videon mer. Det finns så många idioter så försök inte hänga dig upp på sånna småsaker.

Views: 3,799

men orka bry sig, bara att skita i dem -.-

Nivå 5 · Fuskare

måste säga att skämtet i början var skit kul:P

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

måste säga att skämtet i början var skit kul:P

& jag måste säga att det var så j*vla omoget.

Nivå 5 · Fuskare

ROFL!

Fyfan va sjukt och omoget.

Men dock är det ju sant..

Jag håller med att det började bli så j*vla uttjatat med en liten unge som dör.

Det roliga är att kommer ni ihåg när en invandrare dog här i göteborg för typ 3-4 månader sen?

Då var det en 10 minuter nyhet om den och inget mer..

Men när en liten tjej dör så måste hela Sverige se när 2 ungar sjunger med falsk röst.

Min mamma satt och kollade på begravningen och grät.

Jag tyckte det var så j*vla onödigt, att se en liten människa begravas gör saken värre..

Synd om barnet är det ju men så j*vla mycket behöver man inte ta i.

Över 10 blatte-barn dör per år.

Inte en av dom har blivit ihågkommen av Sverige.

En svensk-barn dör så gör dom ju värsta stora grejen av det.

Aja, the point is att folk gör en stor grej av engla grejen t.ex som att kalla henne Ängel eller Hjälte(omfg).

Men synd var det och mannen som gjorde detta är ju helt j*vla dum i huvudet.. och har bajs i håret.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Tycker det är bra, åh Engla är försvunnen världen går under! Medans det finns barn i Afrika som svälter och våldtas, men dem bryr sig ingen om.

Japp, det här med Engla är rejält överdrivet. Men jävligt omoget att göra en sån film.
Nivå 5 · Fuskare

De som gjorde filmen kanske va trötta på allt tjöt om henne. vad vet ja.

22 Sep 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #16

jao, ni har rätt om att det är uttjatat!

Jag är trött på att det alltid stog i tidningen förut, men jaa...

Nivå 12 · Mästerfuskare

Men h*lvete, vem bryr sig? Dessutom var det en jävligt kass film (Om det nu kan klassas som en sådan).

Jag är inte den ända som har tröttnat på henne xD

Skitsamma, lev vidare !

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Håller ni inte med?

Okej, det där var riktigt respektlöst men jag tycker hela Engla grejen är helt uttjatat. Engla-mordet blev utnyttjad av median för att sälja mer tidningar och skaffa mer tittare, men skäller någon på dem? Nej.

I slutet av filmen skriver dom ju att dom gör det för att det är helt överskattat, håller med dom men att visa det på detta sättet är fel

Nivå 4 · Lärling Moderator

Ok...jag tycker inte de va fel på något sätt, långt ifrån roligt utan ännu en film på youtube. Sen undrar jag ju bara va man tror att man ska hitta på youtube om man söker på engela? jag menar de mesta är ju omoget skit och/eller på något sätt tänkt att vara ett skämt. Så att hitta något som det här är väl inte så konstigt?

Soad_token

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in