Heej allihopa :) Jag undrar om ni vet vilken rank man måste ha för att gå upp i.. ehh ja rank :P till exempel så får man "rank två som är medlem när man har fuskarank 50 men vad är resten då? :D
Fuskaranken?
FuskaRank
#1 nykomling - 0
#2 medlem - 50
#3 mini fuskare - 250
#4 fuskare - 500
#5 über fuskare - 750
#6 elite fuskare - 1000
#7 gamer - 1500
#8 elite gamer - 2000
#9 cooling - 2500
#10 uberleethaxxor - 13371337
riktiga: #10 legend
#10 legend - 3000
också tror jag det är #11 Hedersmedlem - 3500, är inte säker
Overkill ta bort din 10a
varför är det så många som frågar om de här nu för tiden?
overkill, wtf åt din bild "VAFAN!!! Jag sa ju åt dig att inte göra det! Fy Dig!!! FYYYY!!! FYYY PÅ DIGG!! BUUUHUHUHUH :( :( :( :)"
okej tack det var bra att veta :D hur länge måste man ha varit medlem för att vara heders medlem :P (det var ingen fråga :D)
↗ till inläggetheders medlem, du menar en egen titel som typ "karamell kung"?okej tack det var bra att veta :D hur länge måste man ha varit medlem för att vara heders medlem :P (det var ingen fråga :D)
↗ till inläggetNej det är en sak man köper i affären.↗ till inläggetheders medlem, du menar en egen titel som typ "karamell kung"?okej tack det var bra att veta :D hur länge måste man ha varit medlem för att vara heders medlem :P (det var ingen fråga :D)
Pris: 30000 O.o
↗ till inläggetNej det är en sak man köper i affären.↗ till inläggetokej tack det var bra att veta :D hur länge måste man ha varit medlem för att vara heders medlem :P (det var ingen fråga :D)
heders medlem, du menar en egen titel som typ "karamell kung"?
Nej jag tror det var en mod som nån gång sa att man blev #11 Hedersmedlem vid 3500 fuska rank
Det är väl bara admin som är hedersmedlem?
Jag vet inte, men det var någon som hade ranken "headbangare" & inte var admin. (?)
Eller så har jag fel.
Man kan köpa sin egen rank-sättare i butiken för 30000 FM. Då får man ta vad man vill.
↗ till inlägget↗ till inläggetokej tack det var bra att veta :D hur länge måste man ha varit medlem för att vara heders medlem :P (det var ingen fråga :D)
Nej det är en sak man köper i affären.
Nej jag tror det var en mod som nån gång sa att man blev #11 Hedersmedlem vid 3500 fuska rank
Menade om "du menar en egen titel som typ "karamell kung"?"
↗ till inlägget↗ till inläggetokej tack det var bra att veta :D hur länge måste man ha varit medlem för att vara heders medlem :P (det var ingen fråga :D)
Nej det är en sak man köper i affären.
Menade om "du menar en egen titel som typ "karamell kung"?"
nej inga egna titlar..... man får automatiskt #11 Hedersmedlem vid 3500 fuska rank
↗ till inläggetDet är väl bara admin som är hedersmedlem?
Admin har ju ranken Admin, som alla andra moderatorer har Moderator som rank.
↗ till inläggetRip Intro/Nacho eller vad du vill kalla han.. =(Jag vet inte, men det var någon som hade ranken "headbangare" & inte var admin. (?)