↗ till inläggetUsh... gillar ni wow? :D Länge sedan jag spelade det ^^
Nej, såklart vi inte gillar WoW. Det är ju därför vi är aktiva i WoW forumet.
↗ till inläggetUsh... gillar ni wow? :D Länge sedan jag spelade det ^^
Nej, såklart vi inte gillar WoW. Det är ju därför vi är aktiva i WoW forumet.
↗ till inläggetVilket vi skiter i fullständigt, sluta tro att du är något.Ush... gillar ni wow? :D Länge sedan jag spelade det ^^
Ska ta kort på min nya gubbe. (Realm: Ragnaros - Troll - Priest - Namn: Nightpreist - Level: 14.) Har precis fått några mysko byxor som ser ut som V-kalsonger.
Kan inte ta kort nu eftersom jag sitter på mitt Ps3 i skrivande stund.
↗ till inläggetomg. många chars.Druiden har lv 60 epics och är allmänt skit just nu men gearar kanske den nån gång
↗ till inläggetnice, själv fick vi ner maggy guild first igår efter vi downa gruul för typ andra gången för guilden. Så snart borde din guild gå maggy =P
↗ till inläggetMaggy är enklare än Gruul's Lair sålänge DPS och Tanks vet vad dom gör, imo.↗ till inläggetnice, själv fick vi ner maggy guild first igår efter vi downa gruul för typ andra gången för guilden. Så snart borde din guild gå maggy =P
↗ till inläggetMaggy är enklare än Gruul's Lair sålänge DPS och Tanks vet vad dom gör, imo.↗ till inlägget
nice, själv fick vi ner maggy guild first igår efter vi downa gruul för typ andra gången för guilden. Så snart borde din guild gå maggy =P
Maggy och Gruul är sågott som identiskta dps/tankmässigt.
Det är kubklickandet som gör det svårt.
↗ till inlägget↗ till inlägget
nice, själv fick vi ner maggy guild first igår efter vi downa gruul för typ andra gången för guilden. Så snart borde din guild gå maggy =P
Maggy är enklare än Gruul's Lair sålänge DPS och Tanks vet vad dom gör, imo.
Man behöver ju 6 välgearade tanker för Maggy såväl som DPS som tar ner alla adds innan Maggy släpps lös.
Man behöver ju 6 välgearade tanker för Maggy såväl som DPS som tar ner alla adds innan Maggy släpps lös.
Haha, knappast välgearade tanks behövs. Vi brukade be arms warriors dra på sig en sköld och tanka. Dom slår inte hårt.
Och vad jag vet behöver man bara 5 tanks =o
Haha, knappast välgearade tanks behövs. Vi brukade be arms warriors dra på sig en sköld och tanka. Dom slår inte hårt.
Och vad jag vet behöver man bara 5 tanks =o
My bad, det är bara 5 som du sa. : p
Okej, visste inte att det gick bra med crap-gearade tanks men de behöver ju fortfarande veta vad de ska göra.
f*n har sprungit den 2 gånger med 5 summons utan att få den, Ah :S
20k Honor har jag nu så lär få nån del imorgon
Borde inte mages ha mer i resistance? o,o
↗ till inläggetBorde inte mages ha mer i resistance? o,o
/care om resistance sålänge man inte ska tanka illidan som wlock.
↗ till inläggetlol, lycka till med att tanka som wlock.↗ till inlägget/care om resistance sålänge man inte ska tanka illidan som wlock.Borde inte mages ha mer i resistance? o,o
Shaman, pally och warrior skulle jag tänka mig men inte en lock.
Iaf, här är min char.
↗ till inläggetlol, lycka till med att tanka som wlock.↗ till inläggetBorde inte mages ha mer i resistance? o,o
/care om resistance sålänge man inte ska tanka illidan som wlock.
Shaman, pally och warrior skulle jag tänka mig men inte en lock.
Iaf, här är min char.
du vet tydligen inte så mycke så du ska nog tänka dig för nästa gång du säger nått. Joo man tankar illidan som warlock när han blir demon form
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in